Toon posts:

*** Aankoop nieuwe laptop ***

Pagina: 1
Acties:
  • 788 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt is mijn vriendin op zoek naar een laptop om wat standaard zaken uit te voeren zoals:

* Office Pakket
* Msn
* Internet
* En af en toe eens The Sims

Ze heeft een budget van 1399 Eur en nu zijn we aan het twijfelen welke laptop het best zou zijn voor haar.

We twijfelen tussen volgende modellen:

http://vaio.sony.be/view/...ons&category=VN+CR+Series

http://vaio.sony.be/view/...ons&category=VN+CR+Series

Wat denken jullie of zijn er eventuele andere voorstellen ( bij andere merken ofzo )

Thx!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? en de rest van de CSL FAQ. Dit is een beslissing die je zelf zult moeten nemen :)

(en 1399 euro budget voor taken die een 500 euro laptopje al aankan 8)7 ? Kan je beter een simpele laptop kopen en een desktop voor het gamen)

[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 09-03-2008 14:36 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:39

Haan

dotnetter

Halveer je budget, nergens voor nodig om zoveel geld uit te geven voor zulke lage eisen qua functionaliteit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

voor die dingen die je aangeeft wilt te doen heb je een zeer ruime budget meeste laptops rond de 600 voldoen al dan ruim aan wat je wilt en heb blijft jullie keuze vind ik en is dus niet iets wat wij moeten gaan kiezen voor jouw kijk gewoon rond naar andere merken wat dat kun je zelf ook want je vraagt of wij andere voorstellen hebben betreffend merken maar waarom moeten wij die voor stellen als je tegenwoordig bijna alles wel op internet kan vinden door gewoon bij andere sites van fabrikanten kijken en de specs bekijken

als je advies vraagt kan ik begrijpen maar nu zoals jij het neer zet is het gewoon alsof wij de keuze moeten maken voor je en eerlijk gezegd is dat niet handig want iedereen heeft andere voorkeuren en straks zit je uit eindlijk opgescheept met iets wat je eigenlijk niet wilt omdat wij de advies hier geven om te kopen. zou zeggen kijk rond wat in de buurt komt van je eisen en vergelijk dan alle merken en kijk op internet rond over er gebruikers ervaringen zijn over die modellen die jij denkt goed te vinden

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals hierboven al aangegeven kan je met een laptop van 6 a 700 Euro al prima uit de voeten.

Wel 1 tip: neem in die prijs categorie een laptop met Windows XP er op. Vista laptops lopen eigenlijk pas lekker in de prijs categorie van 800 Euro en meer. Bovendien wordt XP nog tot 2014 actief ondersteunt door Microsoft dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ineens 'alle' software het niet meer doet of zo.
Zoals de titel al zegt is mijn vriendin op zoek naar een laptop om wat standaard zaken uit te voeren zoals:
Hoe haal je dat allemaal uit de titel? Dat zit 'em zeker in die extra sterretjes ;)
*** Aankoop nieuwe laptop ***

[ Voor 23% gewijzigd door Blorgg op 09-03-2008 14:47 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:06

MsG

Forumzwerver

Als ik jou was zou ik geen Sony Vaio kopen, dat is hét merk waar je extréém veel betaald voor het design en je vervolgens qua specificaties een laptop hebt van bij wijze van spreke 1000 euro minder.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:21

Thandor

SilverStreak

Beetje kansloze titel, nietwaar? ;)

Afijn, zie de reactie van gambieter. In de FAQ (en het CSL Beleid waarin ook staat dat dit soort topics niet gewenst zijn op GoT) staan een aantal richtlijnen. Dit met wat zoektochten naar ervaringen en benchmarks zullen de keuze een stuk gemakkelijker maken :).

[ Voor 22% gewijzigd door Thandor op 09-03-2008 15:29 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.