Toon posts:

Western Digital My Book Premium Edition II 2TB kapot ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Western Digital My Book Premium Edition II 2TB gekocht maar gelijk toen ik hem uitpakte uit de doos hoorde ik 'iets' in de behuizing los zitten . Het klinkt als een kunstof iets.
Zal er iets intern in de behuizing afgebroken zijn ? Ik heb wel geprobeerd om hem te installeren en
onder de RAID manager in windows wordt ie als healthy aangegeven. Ik heb snel afgesloten want ik durf het eigenlijk niet aan om verder te gaan i.v.m. garantie. Ik durf de behuizing ook niet open te maken i.v.m. de garantie. Heeft er iemand tips of suggesties ? Ik ga in ieder geval de helppdesk
van het bedrijf (redcoon.nl) waar ik hem heb gekocht bellen en het voorleggen. Alvast bedankt.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Waarom durf je niet verder gaan ivm garantie? Bang dat hij gaat ontploffen? :)

Als hij normaal werkt, is het aan jouzelf om te beslissen of je hem terug stuurt of niet.
Als er gewoon een stukje plastic los inzit, zal de schijf daarvan niet kapot gaan.
Kijk gewoon wat ze bij redcoon zeggen.

Verwijderd

Heb hetzelfde gehad met een lacie schijf, daar rammelde ook iets van binnen. Kreeg meteen een nieuwe.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er hoort gewoon niets te rammelen in een externe HD. Dit is dus heel simpel een garantie kwestie. Als de HD net nieuw is zullen ze hem waarschijnlijk gewoon direct voor je omruilen. Zij kunnen hem zelf namelijk als DOA aan melden bij degene waar zij het apparaat inkopen.