Gigabyte P35DS4, geluid via digital en analoog

Pagina: 1
Acties:

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-03 08:17
Hoi,

Is het ook mogelijk om geluid via zowel de digitale als de analoge geluidsuitgangen van een Gigabyte P35 DS4 te zenden? Ik heb op de digitale uitgang een versterker met een home cinema set aangesloten. Op een analoge uitgang wil ik graag een mengpaneel met koptelefoon etc. aansluiten. Ik ben nu zover dat ik via de analoge uitgang wel de test geluidjes van Realtek kan verzenden. Ik krijg het echter niet voor elkaar om via beide kanalen hetzelfde geluid, bijvoorbeeld muziek, te versturen. Is dit wel mogelijk?

Rick

Verwijderd

Hmm je wil op 1 apparaat zowel een home cinema als een dj set aansluiten?
Waarom zou je 2 verschillende poorten willen gebruiken, kun je geen verloopstukje kopen waar je er 2 in kunt doen.... kost je 5 euro bij de mediamarkt en dan heb je op 1 poort 2 aansluitingen... dan heb je dus identiek geluid op beide apparaten.... een onderscheid maken is denk ik moeilijk maar er zal vast wel een oplossing v oor zijn... leg je vraag eens neer bij soundblaster support (of welk merk je dan ook hebt)

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-03 08:17
Het probleem is dat ik de surroundset via de optische digitale uitgang heb aangesloten. Het mengpaneel gaat gewoon via de analoge minijack uitgang.