Wie heeft er voor mij, liefst in rotterdam maar maakt niet echt uit, een duron casebadge?
Ik ben al zolang opzoek en AMD levert ze maar niet......
Thnx!
Ik ben al zolang opzoek en AMD levert ze maar niet......
Thnx!
Verwijderd
Ik kreeg van die neppe stickers, meteen weggeflikkerdOp vrijdag 16 februari 2001 23:19 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook gemaild maar geen antwoord :(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb dat begin December gedaan en begin deze maand weer! Steeds niets!Op vrijdag 16 februari 2001 23:04 schreef im_me het volgende:
Stuur een e-mail naar AMD en voila dan kreeg via via Priority luchtpost uit de VS 1 casebadge opgestuurt, of je moet er meer vragen.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Er zijn voor zover ik weet geen "harde" duron casebadges in de omloop, ik ben trouwens wel officieel reseller van AMD, binnenkort me AMD stuff inontvangst nemen, PTT komt pakketje brengenOp vrijdag 16 februari 2001 23:25 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Ik kreeg van die neppe stickers, meteen weggeflikkerd
Audi A8 W12 6.0
webOS all the way!
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gekregen, binnen 1,5 week. Er zat zelfs een briefje bij : With ComplimentsOp zaterdag 17 februari 2001 19:58 schreef Hermanvh het volgende:
Ik heb ze ook aangevraagd via http://www.amd.com/support/europe/eurolitunknown.html
Ik heb een vel met k6-2 stickers, 2 t-bird & 1 duron case sticker gekregen!
Duurde 2 weken, ik kreeg ze vanuit de UK
Verwijderd
Same here ...Op zondag 18 februari 2001 15:01 schreef -polle- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekregen, binnen 1,5 week. Er zat zelfs een briefje bij : With Compliments
Verwijderd
Verwijderd
vorgens mij zijn er geen harde casebadges!Op dinsdag 17 juli 2001 02:04 schreef Lordaeron het volgende:
Check deze link:
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html