Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe smartphone te kopen en raak erg enthousiast van wat ik hier lees. Ik twijfel nog tussen HTC Touch Cruise en de Dual. Eén ding houd nog me tegen om de Cruise te kopen (want verder heeft hij alles mee): Ik wil met één hand een telefoonnummer kunnen vinden in mijn contactlijst. Zonder stylus en zonder dat ik met mijn dikke duim op vlakjes of regeltjes van 3mm moet klikken. Ik zou het liefst bijna blind het juiste nummer vinden, net als ik nu gewend ben met mijn Nokia.

Dus:
  • kan ik met één klik in mijn contactlijst komen, en hoe?
  • hoe groot is het 'toetsenbord' waar je de naam in kunt klikken?
  • kan ik eenvoudig scrollen in de lijst die hij vindt bij de aangegeven letters, en hoe?
Als jullie het een beetje kunnen omschrijven (ik kan er helaas geen demofilmpje hiervan van vinden), dan ben ik verkocht.

Alvast bedankt

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

mocht je vraag hier:

HTC Touch Cruise - Deel 2

nog niet zijn beantwoord dan hoor je hem alsnog daar te stellen gok ik zo ;) :)

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Topicstarter
Wow, jij bent snel. Het was mijn bedoeling dat hij ook in Deel 2 van de Cruise topic kwam, maar het ging mis. Ik was nu me suf aan het zoeken hoe ik een topic-move request kon doen, maar kan het zo gauw niet vinden.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:20:
Wow, jij bent snel. Het was mijn bedoeling dat hij ook in Deel 2 van de Cruise topic kwam, maar het ging mis. Ik was nu me suf aan het zoeken hoe ik een topic-move request kon doen, maar kan het zo gauw niet vinden.
Dat kan je via een TopicReport doen, klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

linksboven, naast de topic naam

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels gevonden. Het was simpeler dan ik dacht. Inmiddels verplaatsverzoek gedaan. Ik kon overigens niets in Deel 1 of 2 wat een echt antwoord gaf op mijn vraag.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan zelf je bericht in het juiste topic posten. (Klik op het oogje, doe copy&paste van de code en TaDa :Y))

Graag verder in het juiste topic :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.