Als ik met mn muisaanwijzer over mn dock beweeg, wordt deze niet meer uitvergroot en in bv safarie veranderd de aanwijzer niet meer als ik de aanwijzer boven een link hou. Ook is het zo als ik in de menubalk klikt en dan naar beneden gaat met de muis zie ik geen blauwe balk onder mn aanwijzer waar ik nu ben. Als ik klik doet hij het wel gewoon maar het stoort gewoon verschrikkelijk dat mn aanwijzer nu alleen maar een pijltje blijft en niet laat zien waar je zit met je muis in een menu.
Als ik in het venster van Safari klik om een bericht te typen krijg ik een cursor welke je krijgt als je text selecteert, ga ik dan met de muis uit het vak dan blijft het dezelfde cursor
Ik heb een Witte iMac 2.16ghz met een Logitech S530 toetsenbord en muis met de laatste drivers en ik draai op 10.5.2
Edit: een herstart verhielp het probleem niet, de draadloze ontvanger in en uit de computer halen wel
Als ik in het venster van Safari klik om een bericht te typen krijg ik een cursor welke je krijgt als je text selecteert, ga ik dan met de muis uit het vak dan blijft het dezelfde cursor
Ik heb een Witte iMac 2.16ghz met een Logitech S530 toetsenbord en muis met de laatste drivers en ik draai op 10.5.2
Edit: een herstart verhielp het probleem niet, de draadloze ontvanger in en uit de computer halen wel
[ Voor 6% gewijzigd door willy83 op 09-03-2008 10:54 ]