Sinds ongeveer 2 weken is mijn pc bij momenten traag. Voor zover ik weet is er geen nieuwe software
Met name bij 2 spellen, Warcraft en Dune2000 is dit merkbaar, maar ook met internet explorer (7.0)
Bij het spel Dune 2000 start het spel wel met de intro en het menu etc, maar op het moment dat ik een level wil spelen blijft hij hangen.
Microsof Windows Memory diagnostic heb ik uitgevoerd na het lezen van de FAQ over geheugen, geen errors. Zoveel mogelijk processen gestopt (oa KAV 7.0), nog steeds hetzelfde probleem.
Ik kan er maar niet achter komen wat het probleem is en eerder draaiden ze foutloos.
Iemand een idee?
Specs: AMD athlon XP1800+ @ 1.54 GHz, 512 Mb DDR,
JMLS DVD-ROM-LTD-166S
AOpen DVD RW DUW 1608/ARR
NVidia GForce 2 MX/MX 400
Windows XP SP2 Home Edition
Met name bij 2 spellen, Warcraft en Dune2000 is dit merkbaar, maar ook met internet explorer (7.0)
Bij het spel Dune 2000 start het spel wel met de intro en het menu etc, maar op het moment dat ik een level wil spelen blijft hij hangen.
Microsof Windows Memory diagnostic heb ik uitgevoerd na het lezen van de FAQ over geheugen, geen errors. Zoveel mogelijk processen gestopt (oa KAV 7.0), nog steeds hetzelfde probleem.
Ik kan er maar niet achter komen wat het probleem is en eerder draaiden ze foutloos.
Iemand een idee?
Specs: AMD athlon XP1800+ @ 1.54 GHz, 512 Mb DDR,
JMLS DVD-ROM-LTD-166S
AOpen DVD RW DUW 1608/ARR
NVidia GForce 2 MX/MX 400
Windows XP SP2 Home Edition
Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.