Hulp gevraagd.... Ik heb een nieuwe website opgezet met Joomla en heb van een vorige website de nieuwsbrief abonnees meeverhuist. Gisteren heb ik voor het eerst een nieuwsbrief verstuurd (3000 abonnees), maar na 300 mail adressen ging het fout. Hierna kwamen alle mailtjes terug gebounced. De instellingen stonden op 60 mailtjes en dan 60 seconden wachten.
Kennelijk heeft de server van mijn provider het één en ander afgesloten na die eerste mailtjes. Dat is dan nog niet zo erg, maar mijn administrator map heeft ineens 000 bij file permissions. Hierdoor is mijn website niet meer bereikbaar, dat is wel erg!
Met chmod krijg ik de melding dat ik geen permission heb om hem weer naar 755 te zetten. Iemand een idee hoe je dit op kan lossen?
Alvast heel erg bedankt voor elke tip.
Kennelijk heeft de server van mijn provider het één en ander afgesloten na die eerste mailtjes. Dat is dan nog niet zo erg, maar mijn administrator map heeft ineens 000 bij file permissions. Hierdoor is mijn website niet meer bereikbaar, dat is wel erg!
Met chmod krijg ik de melding dat ik geen permission heb om hem weer naar 755 te zetten. Iemand een idee hoe je dit op kan lossen?
Alvast heel erg bedankt voor elke tip.