Administrator map na nieuwsbrief op permission 000

Pagina: 1
Acties:

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-11 08:33
Hulp gevraagd.... Ik heb een nieuwe website opgezet met Joomla en heb van een vorige website de nieuwsbrief abonnees meeverhuist. Gisteren heb ik voor het eerst een nieuwsbrief verstuurd (3000 abonnees), maar na 300 mail adressen ging het fout. Hierna kwamen alle mailtjes terug gebounced. De instellingen stonden op 60 mailtjes en dan 60 seconden wachten.

Kennelijk heeft de server van mijn provider het één en ander afgesloten na die eerste mailtjes. Dat is dan nog niet zo erg, maar mijn administrator map heeft ineens 000 bij file permissions. Hierdoor is mijn website niet meer bereikbaar, dat is wel erg!

Met chmod krijg ik de melding dat ik geen permission heb om hem weer naar 755 te zetten. Iemand een idee hoe je dit op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt voor elke tip.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Inloggen via SSH, en dan chmodden :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• siemed
Snake schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:11:
Inloggen via SSH, en dan chmodden :)
Bedankt voor de tip, ik heb het geprobeerd, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet. Het ziet er naar uit dat er voor mij niets meer te beginnen valt...

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben ze ook de ownership gewijzigd. Heb je geen admin-gedeelte van de hosting, dan kun je dat met interface waarschijnlijk resetten.

• siemed
Liquid schreef op zondag 09 maart 2008 @ 10:35:
Waarschijnlijk hebben ze ook de ownership gewijzigd. Heb je geen admin-gedeelte van de hosting, dan kun je dat met interface waarschijnlijk resetten.
Ik heb CPANEL als admin gedeelte. Zit dit standaard in CPANEL?
Kun je de owner ook niet vanuit je ftp programma instellen? CHMOD werkt immers

Bedankt weer.