Toon posts:

Kan iemand mij vertellen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
of je een interne writer ook extern kunt gebruiken?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

met een SCSI writer is dat helemaal geen probleem. Gewoon een externe 5,25" SCSI kastje kopen en deze aansluiten op je SCSI kaart (wel een beetje behoorlijke SCSI kaart gaarne)..

Voor IDE? erhm .. ze worden wel verkocht en die zullen best werken en inhoudelijk niet veel anders zijn denk ik.. maar ehm. .nee IDE zou ik niet zo snel weten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
a. Zet aub in het topic wat je wilt, dit is onduidelijk ;)
b. Met een kastje erom heen kan het wel, althans, met SCSI sowieso, met IDE weet ik het niet, er moet dan wel een kabel door je kast heen.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Volgens mij kun je je IDE brander ook gewoon uit je kast zetten, als je snoertjes (stroom+IDE kabel) maar lang genoeg zijn. Let er wel op dat ze niet voor extern gebruik bedoeld zijn en dus wat kwetsbaarder zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben pas een beginneling als het over branden gaat.
ik moet zelfs nog een brander kopen.
ik heb zo'n f500,- te besteden.
Het moet wel een externe zijn en waar kan ik ze halen(prijs+winkel).
Bij voorbaat uw dank..

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ja kan, ide en Scsi. Die IDE kan je dan of parrallel of via USB aansluiten.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

kijk eens bij alternate, volgens mijn maken ze hem extern voor een meer prijs.

mhh, op de site staat dat alleen voor de scsi versies en dan niet voor onder de 500 piek :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Rare vraag maar ehm.. waarom moet ie extern zijn?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Hij hoeft niet meer Extern te zijn, waarom niet meer omdat ik dacht dat ik dan een hele nieuwe voorkant moest kopen maar dat hoeft niet meer wantik heb al een oplossing daarvoor.Maar ik wil nog wel advies over branders.
Pagina: 1