Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Preloaden van images op Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 13:55

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Topicstarter
Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om bij het bekijken van de plaatjes op de frontpage, de volgende vast te preloaden?
Het is volgens mij iets kleins, maar maakt het bekijken wel wat prettiger. Als je niet geïnteresseerd bent in 1 plaatje kan hij meteen naar de volgende, in plaats van dat hij die nog eerst moet gaan laden.

De LabVIEW Guru

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klinkt goed :) . Kun je het op Devtrack zetten?

Voor de helderheid: je bedoelt dat er afbeeldingen gepreload moeten worden als de afbeeldingen bekeken worden via die soort van pop-up viewer hè?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De thumbnails van dat ding worden al gepreload, de plaatjes zelf worden dat niet, en dat lijkt me ook niet erg wenselijk op het moment dat je 10 of 20 foto's in de imageviewer hebt zitten en je er misschien 3 bekijkt? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

moto-moi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:20:
De thumbnails van dat ding worden al gepreload, de plaatjes zelf worden dat niet, en dat lijkt me ook niet erg wenselijk op het moment dat je 10 of 20 foto's in de imageviewer hebt zitten en je er misschien 3 bekijkt? :)
De volgende (en vorige) preloaden terwijl je een plaatje zit te bekijken is natuurlijk wat anders dan ze gelijk maar allemaal preloaden... Dat laatste wil je inderdaad niet doen, voor dat eerste valt wel wat te zeggen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Da's ook weer waar, al moet ik dan wel m'n ajax implementatie weer gaan fixen zodat hij dit ondersteund ;(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
moto-moi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:34:
Da's ook weer waar, al moet ik dan wel m'n ajax implementatie weer gaan fixen zodat hij dit ondersteund ;(
Werken kreng! >:)

Daarvoor ben je hier toch? :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
moto-moi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:34:
LoL... Dan had je maar een vak moeten leren :')

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hola, het is hier geen HK, en houdt * moto-moi te vriend :*.

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 13:55

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Topicstarter
ACM schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:27:
[...]

De volgende (en vorige) preloaden terwijl je een plaatje zit te bekijken is natuurlijk wat anders dan ze gelijk maar allemaal preloaden... Dat laatste wil je inderdaad niet doen, voor dat eerste valt wel wat te zeggen.
Zoals ACM het verteld, zo bedoelde ik het. De hele mikmak preloaden is een beetje overdreven, maar de volgende dat zou wel praktisch zijn.

De LabVIEW Guru

Pagina: 1