Waar foto's afdrukken in album?

Pagina: 1
Acties:

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-01 18:27
Jaarlijks maak ik een album met de apple software van Iphoto. Afgedrukt in boekvorm dus.
Nu ben ik opzoek naar andere bedrijfjes die dit ook doen, maar dan met Mac software.
Kan met de zoekfunctie hier ook niets vinden. De meeste site's zoals Pixum, Hema e.d. zijn er alleen voor de PC. :(

Hebben jullie goeie tips?

[ Voor 7% gewijzigd door Kettingspanner op 08-03-2008 20:21 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Ga die ene keer per jaar dat je dit wilt naar buiten met je foto's op memory card of cd/dvd en ga gewoon zelf naar een fotozaak :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

waarom gebruik je niet gewoon de hele goede Hema software? Die werkt toch ook gewoon bij de Mac? Ik ken Macgebruikers die het namelijk wel is gelukt..

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Dit kan toch ook gewoon standaard met iPhoto? :?

Verwijderd

oh ja, das waar ook. Waar gaat dit dan eigenlijk over, TS?

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-01 18:27
@Sophietje, Ik heb een oude mac (Powerbook) en draai dus geen windows. De Hema album software is alleen voor PC.

@NickvdB, ja kan met Iphoto, maar is 2 keer zo duur als elders. Er moeten meer en betere adressen zijn. Bovendien is de keuze redelijk beperkt. Met een nieuwe Ilife worden het wel dure albums..

Verwijderd

dries77 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:55:
@Sophietje, Ik heb een oude mac (Powerbook) en draai dus geen windows. De Hema album software is alleen voor PC.

@NickvdB, ja kan met Iphoto, maar is 2 keer zo duur als elders. Er moeten meer en betere adressen zijn. Bovendien is de keuze redelijk beperkt. Met een nieuwe Ilife worden het wel dure albums..
oh, sorry, dan ben ik bang dat ik het niet voor je kan oplossen. Ik heb zelf namelijk geen mac. Geen idee wat voor aanbod er verder is.

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Google zoeken:
fotoalbums drukken mac

Gewoon een suggestie, misschien staat er iets tussen ;)

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 14:14

VisionMaster

Security!

Ik ben het eens gaan proberen op de Hema site en ja, het is nogal Windows centric :S
Uiteindelijk krijg ik een overzicht te zien en in de box waar je mijn computer ziet staan... tja... die werkt niet.

Maar als ik op Browse... klik, dan kan ik gewoon op mijn harddisk kijken met Finder en een foto succesvol uploaden.

Ow wacht... albums... effe kijken. Nah, dat is inderdaad nogal rottig dat het zo moet lopen. Waarom hadden ze hier niet een webservice van kunnen maken, zoals de rest van hun site. Misschien dat het met Wine of CrossOver nog netjes kan werken op je Mac. Dat is de manier om Windows applicaties netjes op alle andere platformen te laten draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door VisionMaster op 09-03-2008 10:44 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Misschien is lulu (lulu.com) iets voor jou?
Je maakt je eigen boek (in pdf) en zij printen het voor jou.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ben van plan om het eens te testen (moet ik wel eerst het boek in elkaar steken, en daarvoor ontbreekt het me aan tijd :( ).

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 14:14

VisionMaster

Security!

Hey gevonden 8)

Kruidvat is de enige die de software op hun site heeft staan voor de Mac.

http://www.kruidvat.nl/do...fotoservice+software.aspx

Het zeikt bij mij wel even kort dat het een oude iPhoto op mijn systeem heeft gevonden en dat ik iPhoto 4 moest downloaden. Maar dat drukt de pret niet, want het werkt :)

De software is (behalve wat logo's) aan de Windows kant gelijk voor de MediaMarkt, Kruidvat en Hema. Maar alleen het kruidvat geeft ook de Mac software aan.

Helder voor mij, vergeet de rest Kruidvat stond toch al aangeschreven wat betreft hun goede fotoservice, dus dat wordt het dan. :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Pagina: 1