Toon posts:

Office 2008 loop vast op Spaanse grammatica...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met office 2008, het loopt elke keer vast als ik de taal van een doc omzet naar Spaans... Heeft iemand anders dit probleem ook? Echt enorm irritant.

Volgens mij had MS wel iets meer ontwikkeltijd kunnen gebruiken.. Wat trage en buggy troep zeg :r Ik gebruik nu dan ook iWork, maar voor ijn opleiding heb ik soms Word nodig...

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Heb geen oplossing voor je, maar ik deel je leed :) .

Het blijft hier op willekeurige momenten vastlopen, soms werkt copy&paste niet meer, en het werk voor geen meter samen met Explosé of Spaces. Erg jammer, want we kunnen natuurlijk niet snel een nieuw pakket of een stapel verbeteringen verwachten. Het beste is om anderen gewoon te dwingen géén Word 2007 te gebruiken, dat scheelt veel gedoe.

Verwijderd

Topicstarter
Serenity schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:17:
Heb geen oplossing voor je, maar ik deel je leed :) .

Het blijft hier op willekeurige momenten vastlopen, soms werkt copy&paste niet meer, en het werk voor geen meter samen met Explosé of Spaces. Erg jammer, want we kunnen natuurlijk niet snel een nieuw pakket of een stapel verbeteringen verwachten. Het beste is om anderen gewoon te dwingen géén Word 2007 te gebruiken, dat scheelt veel gedoe.
idd.. Ik gebruik space 3 voor Office gerelateerde spullen, maar dat gaat vaak helemaal fout...

Ach ja, iWork 08 is in staat om office 2007 bestanden te lezen en heeft ook een .doc export functie, dan ga ik mij maar verdiepen in dat pakket :)

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tjah ken het probleem ook, zelf geen Office 2008, maar hoor het wel van verschillende mensen...Verschillende dingen geprobeerd (instellingen herstellen en opnieuw instellen, opnieuw plaatsen, etc) maar helaas, maakt allemaal niets uit.

Je zult je spijt betuiging aan Sinterklaas dus gewoon in het Nederlands moeten doen zonder check.. :) iWorks loopt naar maar idee ook een stuk soepeler dus kan dat ook nog...

[ Voor 11% gewijzigd door ViNyL op 09-03-2008 17:34 ]

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Zet Office 2007 net als 2003 config bestanden in je Documents-dir? Dit is wat me het meeste tegen staat van 't hele pakket. If so, dan ga ik het niet eens een kans geven.

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Verwijderd

Topicstarter
Arathorn8 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:50:
Zet Office 2007 net als 2003 config bestanden in je Documents-dir? Dit is wat me het meeste tegen staat van 't hele pakket. If so, dan ga ik het niet eens een kans geven.
Ik neem aan dat je 2008 bedoelt? (2007 is de Windows versie). En het antwoord is ja, dat doet Office 2008.

Op zich is Pages '08 een fatsoenlijk programma, ik heb er alleen niet zo heel veel ervaring mee. Maar na mijn studie schakel ik sowieso over naar iWork, de uitgebreide features gebruik ik toch maar alleen voor studiedoc's...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 17:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:42:
[...]

idd.. Ik gebruik space 3 voor Office gerelateerde spullen, maar dat gaat vaak helemaal fout...

Ach ja, iWork 08 is in staat om office 2007 bestanden te lezen en heeft ook een .doc export functie, dan ga ik mij maar verdiepen in dat pakket :)
Verwacht niet dat die functies 100% werken hoe het zou moeten. Vooral de lay-out zit er vaak een stuk anders uit.
Pagina: 1