Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

vertraging muis in UT hoe dit te verhelpen [win2k]

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Topicstarter
als ik UT speel onder win2k dan heb ik last van vertraging dit is echt zooooo verveldend
iemand een idee hoe ik dit oplos

tbird 900+256MB+g-force2mx
moet toch voldoende zijn om dit een beetje vloeiend te spelen
owja ik heb een logitech cordless muis....
maar das het probleem niet want onder win 98 (wat ik nu NIET meer (wil) draai(en))

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Bij mij heb ik ook last van lage muisrespons als ik de FSAA aanzet... ookal blijft de fps zeker hoog genoeg...

www.nintendocasemods.com

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 12:54

johnwoo

3S-GTE

heb ik af en toe ook last van, in d3d mode (in opengl niet, maar ik draai altijd d3d)
Meestal helpt UT even afsluiten en weer starten wel...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Zijn je fps'en wel goed?
Zo nee:
Draai je niet in te hoge reso's?
Zet detailed textures en curved surfaces uit.

Niet op voorraad.

• johnwoo
  • Laatst online: 12-11 12:54

johnwoo

3S-GTE

Het heeft (bij mij iig) helemaal niks met fps te maken; die is wel in orde. (60fps in 1280*1024 :)) Het ligt echt aan de inputroutines... Soms wil het uitschakelen van DirectInput ook wel eens helpen.
Het verschilt ook per keer: 90% van de keren dat ik UT opstart heb ik er geen last van maar soms dus wel; en dan blijft het ook de hele tijd (in het menu en in de game, of ik nou 40 of 70 fps haal), totdat je UT afsluit en weer opstart... En in OpenGL heb ik er nooit last van, maar dat gebruik ik eigenlijk ook niet :o

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

heb ik ook wel eens, als ie servers gaat pingen, en soms blijft zelfs de hele muis + de rest van het systeem hangen waardoor ik dat zielige knopje op mun computerkast weer moet indrukken. (je weet wel, de reset ;))

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Topicstarter
okeej thnx!!!

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• benchMarc
  • Laatst online: 08-11 00:42
Niet moeilijk doen... Gewoon VSync off zetten bij beeldscherm eigenschappen. anders ff van www.geforcefaq.com coolbit.reg downen. als het niet zo lukt. Met NVMax gaat het ook. En als je vsync uitzet gaat je muis weer supergoed :) Nu is het zeker net als een muis door de dikke boter.

• benchMarc
  • Laatst online: 08-11 00:42
Omdat in OpenGL Vsync auto off staat krijg je dus geen mouselag. Bij D3D omdat het auto aan staat wel dus...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat voor'n geluidskaart hebben jullie?
Ik heb een Xfire 1024 en ik had eens alle 'geluids-accelereatie' functies uitgezet voor troubleshooting met een ander programma en toen bleef UT exact telkens om de vijf seconden 1 seconden hangen. Toen ik alles weer aanzette in het terratec menu werkte het weer normaal... misschien oplossing?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1