AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Zo scherp als een voetbal!
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Dit heb ik uiteindelijk op kunnen lossen door 1 van de logitech cam's te voorzien van een Dell driver. Dell heeft in het verleden Logitech webcams onder een eigen naam uitgebracht, vandaar de drivers compatible zijn.
Ik weet alleen zo even niet meer welk model dell camera dit was, maar als ik me niet vergis, hebben de nieuwe XPS notebooks ook een build-in logitech cam.
[ Voor 21% gewijzigd door Madshark op 08-03-2008 19:17 ]
Probleem is als ik driver voor 1 installeer dat hij die ook meteen automatisch gebruikt voor die 2e.
Als het goed is niet, als je 1 apparaat uit je hardware list forceerd om een andere driver te gebruiken. Let wel, dit moet dus geen logitech branded driver zijn zodat deze dus eigen/unieke files (.inf .sys .dll etc.) gaat installeren en runnen.Jim423 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:27:
Hmm, dat driver geklooi is weer lekker
Probleem is als ik driver voor 1 installeer dat hij die ook meteen automatisch gebruikt voor die 2e.
zo heb ik ooit nog eens een keer met 2 laptops op schoot gezeten om 3 webcams te filmen.
1tje in de bumper, 1tje bij het dashboard (km en toerenteller) en 1tje tegen de deur geplakt welke het voorwiel, de weg en de richting op filmde...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik ben erg benieuwd naar beeldenGeckoo schreef op zondag 09 maart 2008 @ 03:23:
rare vraag, als je twee verschillende soorten gebruikt? dan kan het wel.
zo heb ik ooit nog eens een keer met 2 laptops op schoot gezeten om 3 webcams te filmen.
1tje in de bumper, 1tje bij het dashboard (km en toerenteller) en 1tje tegen de deur geplakt welke het voorwiel, de weg en de richting op filmde...
En dat waren dezelfde types ?Geckoo schreef op zondag 09 maart 2008 @ 03:23:
rare vraag, als je twee verschillende soorten gebruikt? dan kan het wel.
En iemand een idee waar ik een lagere versie kan vinden op het internet in de vorm van een map met daarin de INF,SYS,reg etc ?
Logitech biedt wel exe aan maar ik zoek dus echt de losse bestanden en geen package.
Je temp folder even leegmaken, vervolgens de exe aanklikken en hierna nergens op klikken, vervolgens de (nieuwe) inhoud van je temp folder even veiligstellen. Bijna alle executables pakken zichzelf uit in je temp folder, en na afsluiten wordt het ook weer opgeruimd.Jim423 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:09:
Oke even een update, ik heb voor de ene 9.5 geinstalleerd hoger kan niet met 2000.
En iemand een idee waar ik een lagere versie kan vinden op het internet in de vorm van een map met daarin de INF,SYS,reg etc ?
Logitech biedt wel exe aan maar ik zoek dus echt de losse bestanden en geen package.
Alternatief is, een driver gebruiken van een ander merk wat dezelfde camera gebruikt (zoals HP en Dell notebook cam drivers)