Toon posts:

WLAN Netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers!

Ik heb twee computer langs elkaar staan, beide met een WLAN Netwerkkaart (G)! Ik merk dat als ik samen met een maat van me aan het pokeren ben aan dezelfde tafel dat bij de ene computer alles enkele milisenconden sneller binnenkort dan bij de andere. Nu wil ik de langzamere vervangen door een nieuwe, omdat bij bv gaming het toch licht in je nadeel kan werken.

Mijn vraag aan jullie is, wat is de beste/betere WLAN Netwerkkaart (G ondersteuning) op het moment. En is per definitie 2 antennes beter dan één? Iemand advies...

Welke raden jullie me aan? en is er misschien een merk dat er bovenuit springt. Mss onrelevant maar ik heb een NetGear Wireless router.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Mss handig om te melden dat mijn router een NetGear WMRT01 is.. Is het handig om bij NetGear te blijven of maakt dit gene donder uit?

Verwijderd

Je ziet geen kans om een kabel te trekken? Dit werkt nog steeds beter dan welke wireless kaart dan ook.. Verder heb ik zelf goeie ervaringen met Linksys en 3Com. Is ook afhankelijk van je afstand en je muren etc.

Verwijderd

Topicstarter
Kabel trekken is geen optie vanwege de afstand... Mijn oog viel op de Linksys WMP54GS. Iemand ervaringen of aanmerkingen? Bij product info staat dat deze netwerkaart een snelheidswinst van 35% opleverd.. Is dit een verkooppraartje of kan ik dit als echt opnemen. Als ik bv een 9dbi antenne installeer , zal me dit snelheidswinst of hogere range geven ten opzichte van 7/8 dbi antennes?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 17:17 ]