Toon posts:

[iPhone] Na jailbreak 1.1.3 alleen emergency call mogelijk*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de upgrade van m'n iphone van 1.1.2 naar 1.1.3 uitgevoerd, echter heb ik wat complicaties waar ik me niet zo prettig bij voel.

Ik heb de upgrade via de installer uitgevoerd dit duurde 45min. daarna herstarte hij zichzelf en stond 1.1.3 erop, heel leuk en aardig het werkte wat een feest.
Ik ging naar de installer die om een update vroeg en die heb ik uitgevoerd, na een reboot begon de ellende. Ik kom niet meer in het menu en mag alleen emerency call uitvoeren, ik heb geprobeerd de restore naar 1.1.2 uit te voeren wat in dit topic staat beschreven alleen dit werkt niet.

Heb ik nu een serieus probleem of kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb al in verschillede topics hier gekeken wat tot niks heeft geleid.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:12:
Hallo,

Ik heb de upgrade van m'n iphone van 1.1.2 naar 1.1.3 uitgevoerd, echter heb ik wat complicaties waar ik me niet zo prettig bij voel.

Ik heb de upgrade via de installer uitgevoerd dit duurde 45min. daarna herstarte hij zichzelf en stond 1.1.3 erop, heel leuk en aardig het werkte wat een feest.
Ik ging naar de installer die om een update vroeg en die heb ik uitgevoerd, na een reboot begon de ellende. Ik kom niet meer in het menu en mag alleen emerency call uitvoeren, ik heb geprobeerd de restore naar 1.1.2 uit te voeren wat in dit topic staat beschreven alleen dit werkt niet.

Heb ik nu een serieus probleem of kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.
Heb je geprobeerd te restoren in DFU modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
DaOxx, het is niet toeegstaan om te crossposten. Ik heb daarom je reactie in het andere topic verwijderd: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken. Verder heb ik de titel van het topic aangepast naar "[iPhone] Na jailbreak 1.1.3 alleen emergency call mogelijk", groot iPhone probleem is wel erg algemeen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."