Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2007] Automatische bijschriften in Word

Pagina: 1
Acties:

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Ik wil graag dat word automatisch een bijschrift toevoegt als ik een bepaald object invoeg. Nu is er de mogelijkheid om automatische bijschriften in te stellen, maar hier kun je alleen aanvinken bij welke type objecten dit moet gebeuren, en wwat de naam van dit bijschrift moet zijn. Ik kan hier alleen nergens het type "afbeelding" o.i.d. vinden (gif, jpg etc.), alleen bitmap image. Hetzelfde geldt voor het type "vormen" (waar je vormen in word kan tekenen). Bij beide wil ik automatisch een bijschrift toevoegen. Bij een tabel werkt het al wel.

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Verwijderd

GIF en JPEG zijn bitmap formaten.

• nota
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:22:
GIF en JPEG zijn bitmap formaten.
Dat dacht ik ook, maar bitmap heb ik aangevinkt. Toch komt er geen tekst onder de afbeelding te staan als ik deze invoeg.

• nota
Ik heb nu alle opties aangevinkt, en er wordt nog steeds geen bijschrift geplaatst bij nieuw ingevoegde afbeeldingen

• nota
Ik heb nog even naar de instellingen van automatische bijschriften in word 2003 gekekeken en daar wordt het type object "Word afbeelding" genoemd. Dit type is in Word 2007 niet meer te selecteren.