Ik heb 3 windows xp computers in mijn netwerkje hangen. Als ik echter vanaf een computer een andere aanklik (view workgroup computers), dan krijg ik een login scherm, waarin "guest" vaststaat als gebruikersnaam. Nu heb ik in de FAQ gezien dat ik ofwel de guest accounts moest activeren, of zorgen dat ik hetzelfde account op alle computers heb. Dat laatste heb ik gekozen. Er zijn maar 2 gebruikers, en die heb ik op alle 3 de computers aangemaakt, zelfs als administrator op dit moment. Toch blijft windows mij plagen met inlog schermpjes die niet werken. Wat kan ik hier mogelijk aan doen?
Edit: Ik heb nu nav wat zoekwerk het local security policy aangepast. Het sharing and security model heb ik naar classic gezet. Nu krijg ik niet meer het login schermpje, maar een foutmelding "\\computer is not accessible. You might not have permission to use this network resource." Dit is ook vreemd, aangezien alle gebruikers op alle computers in de administrators groep zitten.
Edit: Ik heb nu nav wat zoekwerk het local security policy aangepast. Het sharing and security model heb ik naar classic gezet. Nu krijg ik niet meer het login schermpje, maar een foutmelding "\\computer is not accessible. You might not have permission to use this network resource." Dit is ook vreemd, aangezien alle gebruikers op alle computers in de administrators groep zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door KopjeThee op 08-03-2008 13:31 ]