Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[COD4] Punkbuster rariteiten

Pagina: 1
Acties:

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, maar ik heb daarmee niks kunnen vinden wat mij zou kunnen helpen. Daarom toch maar een nieuw topic.

Ik heb een legale versie van COD4 voor de PC. Ik speel het al sinds december zonder problemen online. Gisteravond kreeg ik voor het eerst spontaan de error: pb_init failure. Met behulp van GoT en google kwam ik erachter dat dit wellicht ligt aan het feit dat er een nieuwe versie van PB is verschenen en ik nog de oude versie gebruikt.

Toen heb ik pbsetup.exe gedownload, gestart en COD4 geupdate, maar omdat de error daarmee niet verdween heb ik vervolgens handmatig de update doorgevoerd door de htm bestanden te downloaden en op de juiste locatie neergezet.

Vervolgens start ik COD4 en word ik na zo'n 2 minuten gekicked van de server met de volgende melding:
Trax Digitizer PunkBuster kicked player 'Trax Digitizer' (for 0 minutes)... This PB Server Requires (A1398 C2.060) - Error loading pbcl
Ikke niet begrijpen. :?
Word ik nu gekicked door mijn eigen PB client?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wordt je gekicked van iedere server? Mijn ervaring is dat sommige servers gewoon nogal crappy zijn, ik word ook gekicked met deze error op een enkele server, terwijl ik verder oeral prima op kan spelen.
Ik heb uiteraard een originele versie, dus aan gezeik met cracks kan het niet liggen.

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Je hebt gelijk. Ik heb zojuist op een andere server gespeeld, maar daar heb ik geen problemen. Ik heb nog eens goed gekeken naar die foutmelding van mijn startpost; volgens mij draait de server (waar ik dus veel speel) op dit moment een oude versie van COD4. Die "code" is de PB server versie.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trax_Digitizer schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:55:
Je hebt gelijk. Ik heb zojuist op een andere server gespeeld, maar daar heb ik geen problemen. Ik heb nog eens goed gekeken naar die foutmelding van mijn startpost; volgens mij draait de server (waar ik dus veel speel) op dit moment een oude versie van COD4. Die "code" is de PB server versie.
Grote kans van wel, de meeste servers zijn vrij up to date, maar sommige dus niet. Beste is dan gewoon een andere server te pakken en eens te kijken of die andere al geupdate is.