Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Openoffice nu native ondersteuning voor Microsoft?

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik zag laatst een advertentie op een site staan dat openoffice vanaf heden compleet compatible is met microsoft office. Dus goede ondersteuning van de formaten van microsoft plus de mogelijkheid om hierin weg te schrijven.

Ik weet dat suse een verbond heeft met microsoft, en dat die deze documentatie heeft overhandigd, maar ik heb er niks van op tweakers gelezen. Zijn er misschein mensen hier die hier iets meer over kunnen vertellen.

Klinkt wel interesant namelijk!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:04
Gebruik zelf Open Office en in Linux. Ik kan ook doormiddel van een patch ook gewoon Docx bestanden enzo openen (Office 2007 bestanden). Heb dusver nooit eroors of foute rare bestanden gehad.

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:26
En hier is een convertor iig te downloaden vor windows:
http://download.novell.com/Download?buildid=GuM6LMM9SR4~

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Is de wijze van opslaan op precies 100% hetzelfde want vroeger werd als je een .doc probeerde te maken er hier en daar nog wel is iets veranderd waardoor het net niet helemaal hetzelfde was.

Die convertor ziet er goed uit idd, neem aan dat die geintegreerd is in openoffice.

Wat is eigenlijk het beste formaat om in op te slaan, want als ik lees dat odf door de stichting wordt losgelaten en cfd wordt geadopteerd, dan vraag ik me af welke nou het slimst is om te gebruiken.