Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil jullie om advies vragen wat ik moet vragen voor een php projectje. Het gaat om een port naar php. Het project was freelance en heb er zo'n 12 uur aan gewerkt.
Het is voor een site van een hobbyist maar wel met 750k pageviews/maand.
Ik heb ongeveer 5-6 jaar ervaring met php. Ik heb hier verder geen diploma voor en doe momenteel HBO 2e jaar. Ik heb wel de php modules, die we op school hebben gehad, gehaald. Ik ben trouwens 19 jaar.
Ik heb eerder de topics zoals http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1280551/ doorgelezen maar dit gaat voornamelijk over mensen in loondienst en met diploma of eigen bedrijf.

Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:59
12 uurtjes tegen een net tarief als student zijnde is naar mijn mening 300 euro (25 per uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:19

Onbekend

...

freelance ....
Ga je dan nog belasting afdragen of heb je dit zwart gedaan?

Heb je vooraf verder niets afgesproken over de prijs?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit was zwart, niets afgesproken over prijs was ik wel van plan maar die 12 uur waren eerder voorbij dan ik er erg in had en een schatting kon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:41
10% aandeel in de site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Zal ergens tussen de 300-500 euro liggen ja.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Als de site echt 750k bezoekers heeft en de eigenaar er veel geld mee verdient kan je wel wat meer (dubbele?) vragen, anders zou ik zo rond de 400 euro gaan zitten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat de eigenaar er niet veel geld mee verdient, ik weet ook niet hoe accuraat die 750k was. Als ik zo kijk naar de donatie logs en inkomsten van google is het 80/half jaar, wat ik nogal magertjes vind. De donaties zijn nogal noodzakelijk om de boel te kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15-20 euro vind ik wel reel per uur. jij hebt verder toch geen kosten en bent nog student

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 02:06 ]

Pagina: 1