Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Crash in Firefox als ik een artikel aanklik

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11 00:50
Ik heb dit sinds vandaag. Af en toe als ik naar T.Net ga en ik wil een artikel bekijken crasht firefox zonder pardon. Als ik dan Firefox herstart en ik doe het nogmaals crasht hij weer. Random is het probleem weer weg en random komt het weer terug.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb geen nieuwe extensies geïnstalleerd. Wel heb ik afgelopen week de Web Developer plugin geïnstalleerd. :?

Iemand die me hiermee kan helpen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Komt het probleem ook voor bij een nieuw Firefox-profiel of als je alle addons uitschakelt?

[ Voor 22% gewijzigd door Harm op 07-03-2008 22:18 ]

• Denzo
Dat zal ik zo even kijken. Aan de Web Developer extensie ligt het niet, want het kwam nog steeds voor na het disablen van deze Extensie.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je toevallig ook de Firebug-plugin geinstalleerd? Zoja, zet die es helemaal uit of deinstalleer die?

• Denzo
Ja die heb ik geinstalleerd, ik zal eens kijken.

Het komt inderdaad niet voor met Firebug gedisabled. Hoe kan dit nu komen? Ik zou Firebug graag willen blijven gebruiken want het is gewoon extreem handig.

[ Voor 62% gewijzigd door Denzo op 07-03-2008 22:23 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dus je hebt die Webdeveloper Toolbar en Firebug beide geïnstalleerd? Dan zullen die twee elkaar wel bijten, waardoor je op willekeurige momenten crashes krijgt.

• Denzo
Maar beiden zijn al een paar dagen geinstalleerd en geen problemen gehad..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het is sowieso niet raadzaam om Firebug altijd enabled te hebben staan omdat dat nogal wat impact heeft op de clientside performance. Het crash-fenomeen is mij overigens niet onbekend, dat heb ik altijd al gehad met Firebug op onze frontpage. Ik vermoed ook dat het de combo webdeveloper toolbar en Firebug is. In ieder geval is dit niet iets dat wij op kunnen lossen...

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 07-03-2008 23:31 ]

Intentionally left blank

• Denzo
Ik zal die webdeveloper wel uninstallen, en firebug enablen, kijken of het dan werkt. Webdeveloper heb ik niet zo nodig.

Het lag niet aan webdeveloper, maar toch heb ik het opgelost: Disable Firebug for Tweakers.net

Misschien handig om een in FAQ op te nemen.

[ Voor 37% gewijzigd door Denzo op 08-03-2008 00:32 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Denzo schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:30:
[...]
Misschien handig om een in FAQ op te nemen.
Misschien handiger om te melden aan de makers van Firebug ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik heb hier ook last van. Vrijwel op elke pagina dat AJAX gebruikt komt dit voor (maar vaak ook zonder ajax, en sommige met ajax werken wel gewoon). Vreemde bug in ieder geval, en erg jammer, mijn firefox is niet meer te gebruiken met firebug enabled (ook met alle andere plugins uit). En dat terwijl firebug zo extreem handig is, gewoon zonde.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er worden niet 'zomaar' ajax-calls gedaan op de frontpage. De meeste ajax-calls zijn 'on demand' (als het gevolg van interaction, bijvoorbeeld als je een verborgen reaktie opvraagt of een moderatie doet). De enige automatische ajax-calls zijn van het verversen van trackeritems als je dat hebt ingesteld, maar die zijn ook niet instant maar pas na het verstrijken van de ingestelde interval.

Het lijkt me dus sterk dat het aan onze ajax-implementatie zou liggen aangezien de crashes zich al voordoen bij het opvragen van de frontpage zelf...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, oude Firebug bug dus; vziw zijn hebben zijn recentere versies en onder Firefox 3 een stuk crash-bestendiger :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.