Dag mannen, ik zit met een probleem wat ik met behulp van internet niet opgelost krijg.
Ik heb sinds korte tijd een controller (Promise FastTrak S150 TX2 plus) vanwege de uitbreiding van me opslag. Probleem is nu dat ik de drivers niet geladen krijg voor de controller.
Vista geef de volgende melding :
De site van Promise bied ook geen uitkomst, wel de ondersteuning van 64-bits besturingssystemen ( die ik uiteraard geprobeert heb, waar ook deze melding vandaan komt)
Zie ik wat over het hoofd? Is er een nieuwe driver bekend waar ik het bestaan niet van weet of moet er getweakt worden in de driver?
Specs van de rest van me systeem (als dat van toepassing is)
Asus P5N-E Sli
Core 2 Duo E6600 (stock)
2x Samsung HD501LJ 500GB disk
1x Maxtor Diamondmax 10 6V320F0 320GB
1x Seagate ST325062 20GB
Overigens wil ik nog een Maxtor Diamondmax 10 6V320F0 320GB aansluiten op de controller, de rest is allemaal onboard
Alvast bedankt
YaaD
Ik heb sinds korte tijd een controller (Promise FastTrak S150 TX2 plus) vanwege de uitbreiding van me opslag. Probleem is nu dat ik de drivers niet geladen krijg voor de controller.
Vista geef de volgende melding :
code:
1
2
3
4
5
| Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available. |
De site van Promise bied ook geen uitkomst, wel de ondersteuning van 64-bits besturingssystemen ( die ik uiteraard geprobeert heb, waar ook deze melding vandaan komt)
Zie ik wat over het hoofd? Is er een nieuwe driver bekend waar ik het bestaan niet van weet of moet er getweakt worden in de driver?
Specs van de rest van me systeem (als dat van toepassing is)
Asus P5N-E Sli
Core 2 Duo E6600 (stock)
2x Samsung HD501LJ 500GB disk
1x Maxtor Diamondmax 10 6V320F0 320GB
1x Seagate ST325062 20GB
Overigens wil ik nog een Maxtor Diamondmax 10 6V320F0 320GB aansluiten op de controller, de rest is allemaal onboard
Alvast bedankt
YaaD
bl44t