let op.. nu komt er hier onder mijn post een enorme lijst met posts vol met spam over trueserver... (nee, daar hoef je niet paranormaal voor te zijn)
Op vrijdag 16 februari 2001 22:06 schreef Tu-Tone het volgende:
let op.. nu komt er hier onder mijn post een enorme lijst met posts vol met spam over trueserver... (nee, daar hoef je niet paranormaal voor te zijn)
goede bereikbaarheid, en altijd bereid om te helpen, goede helpdesk, *bijna* 24/7 bereikbaar...Op vrijdag 16 februari 2001 22:03 schreef oceanide het volgende:
Trueserver is snel, heel snel. Hoe zijn jullie ervaringen op andere punten ?
[flame-mode]
mailto Stagaire peter@trueserver.nl for all your questions
[/flame-mode]
Naja, ik loop d'r stage, dus van mij zal je weinig objectiefs krijgen denk ik
. Maar er zijn ook anderen hier met ervaring, maybe willen zij het met je delen?
Gaan we met zijn allen in een kringetje zitten en gaan we gezellig onder het genot van een kopje koffie of thee alles uitwisselen
mailto Stagaire peter@trueserver.nl for all your questions
[/flame-mode]
Naja, ik loop d'r stage, dus van mij zal je weinig objectiefs krijgen denk ik
Gaan we met zijn allen in een kringetje zitten en gaan we gezellig onder het genot van een kopje koffie of thee alles uitwisselen
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Uh Weppel, eerst in 't kringetje gaan zitten ....Op vrijdag 16 februari 2001 22:30 schreef Weppel het volgende:
[..]
[..]
Modjes in action !!
-- © 2
* Weppel gaat schoorvoetend in het kringetje zitten, en neemt een kopje thee aan, 2 suikerklontjes graag, hoef niet aan de lijn te denken.. dank UOp vrijdag 16 februari 2001 22:33 schreef Peerke het volgende:
[..]
Uh Weppel, eerst in 't kringetje gaan zitten ....
Slotjes kan je hier bestellen: http://gathering.tweakers.net/listtopics/26
Modjes in action !!
-- © 2
Gezellig, maar niet echt passend
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()