Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature request]tweakers.mobi interactieve opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 550 views

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:18
//Ik hoop dat ik geen open deuren intrap
Ik vroeg me af of het mogelijk is om op de mobiele versie van t.net ook ingelogd te zijn, zodat het oa. ook meetelt voor tweakotine en evt. dat er een verkleinde versie is van reacties bekijken.
Ik zit nml. regelmatig op plekken waar ik verder niet echt van een computer t.net kan checken dus doe ik het van mijn telefoon (al meer dan een half jaar zo), als ik dan toch de reacties wil zien moet de telefoon de 'volle' versie in al zijn zwaarheid laden, wat hoewel hij het aankan toch een aanslag is op mijn downloadlimiet (meestal telt de telefoon een hele megabyte of meer voor de 'volle' versie van t.net) is.
Ook werken de scripts die er normaliter voor zorgen dat als je op het 'peiltje' naast een verborgen reactie klikt die wordt weergegeven niet en in plaats daarvan wordt de pagina dan nog eens geladen met alleen de betreffende reactie en evt. reacties daarop eronder.

//hmmm van het ene in het andere gerold....

Verwijderd

Kan je niet afbeeldingen uitschakelen op je telefoon? Tekst is niet zo groot ;)

Ik doe 't soms op mn pda ook wel eens als het ding vol aan het lopen is..

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit onderwerp is in /abo ook besproken en vooralsnog is het technisch moeilijk realiseerbaar omdat providers van telefoons met een proxi etc werken waardoor sessies door elkaar heen kunnen lopen. Ik weet niet of ik het helemaal goed technisch verwoord, maar vooralsnog was de devtijd en de technische complicatie nog niet helemaal toereikend :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn een aantal redenen waarom we via onze lightweight mobi site niet alle content ontsluiten: in de eerste plaats omdat een mobile-gerichte site nu eenmaal beperkingen oplegt aan advertentie-mogelijkheden (en daarmee dus maar beperkt rendabel is), en in de tweede plaatse omdat het ontsluiten van meer content of code-duplication tot gevolg heeft of een vergaande vermeerdering van de complexiteit van de huidige code en daarmee dus de onderhoudbaarheid niet ten goede komt.

Daarbij zien we ook een duidelijke trend naar betere browsers op handhelds en de toenemende beschikbaarheid van (goedkoop) 'breedband' voor mobiele browsers. In die zin zien wij meer in de toevoeging van een speciale handheld stylesheet voor de 'echte' site (die het ook minder zwaar maakt) dan in uitbreiding van .mobi zelf.

Intentionally left blank

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

crisp schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 23:51:
...
In die zin zien wij meer in de toevoeging van een speciale handheld stylesheet voor de 'echte' site (die het ook minder zwaar maakt) dan in uitbreiding van .mobi zelf.
Hebben jullie hier nog steeds plannen voor? ik gebruik tweakers.mobi vrij vaak, maar de UI kan een stuk moderner en gebruiksvriendelijker. Een volwaardige mobiele (echte) site, zou natuurlijk helemaal super zijn!

alvast bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door airliner op 30-08-2008 11:57 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ook voor dit topic geldt moto-moi in "Lieve Devvers FAQ" hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

airliner schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:53:
[...]

Hebben jullie hier nog steeds plannen voor? ik gebruik tweakers.mobi vrij vaak, maar de UI kan een stuk moderner en gebruiksvriendelijker. Een volwaardige mobiele (echte) site, zou natuurlijk helemaal super zijn!

alvast bedankt :)
De frontpage heeft al een tijdje een handheld stylesheet hoor ;)

Intentionally left blank

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
crisp schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:47:
[...]

De frontpage heeft al een tijdje een handheld stylesheet hoor ;)
En herkent deze stylesheet ook de Opera versie voor HTC? Aangezien ik best vaak met me HTC op tweakers.net zit en geen verschil zie met de gewone site.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Die vraag moet je omdraaien: biedt Opera voor HTC een optie om gebruik te maken van een handheld stylesheet indien deze aanwezig is.

Intentionally left blank

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

met mijn iphone zie ik ook geen verschil... vandaar mijn vraag
de normale frontpage is op een klein apparaat redelijk irritant in gebruik

engadget heeft sinds kort ook een speciale iphone versie van hun site: http://www.engadget.com/2...our-iphone-or-ipod-touch/ welke ook prima werkt op htc apparaten

[ Voor 43% gewijzigd door airliner op 31-08-2008 13:42 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Een speciale iPhone app is in de maak, keep posted :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.