Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een probleem met windows xp64 UK, zodra ik naar de windows update site ga verwijst deze mij naar onderstaande link en krijg ik een melding dat windows update alleen als administrator werkt. dit ben ik uiteraard. het vreemde is ook dat hij naar de nederlandse site heen gaat met een UK windows versie. ik heb reeds gegoogled en wat aangedragen oplossingen geprobeerd maar nog geen resultaat weten te boeken.

http://update.microsoft.c.../v6/default.aspx?ln=en-us

gaat naar:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

en ik krijg vervolgens de melding.

Alleen administrators

U kunt alleen items vanaf Windows Update installeren als u bent aangemeld als Administrator of lid bent van de groep Administrators. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kan het zijn dat u deze procedure vanwege bepaalde netwerkbeleidsinstellingen niet kunt uitvoeren.

Opmerking Als u het besturingssysteem Windows 2000 (behalve Datacenter), Windows XP of Windows Server 2003 gebruikt, kunt u de account voor de lokale beheerder uitvoeren op de computer zonder dat u zich opnieuw hoeft aan te melden.

Uitvoeren als de lokale beheerder in Windows XP of Windows Server 2003:

Klik op Start en kies Alle programma's (of klik met de rechtermuisknop op Windows Update als deze optie beschikbaar is).
Klik met de rechtermuisknop op Windows Update.
Klik op Uitvoeren als in het snelmenu.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Geef het wachtwoord voor de beheerder op.
Geef de gebruikersnaam, de domeinnaam en het wachtwoord op van een andere gebruikersaccount met beheerdersrechten op deze computer.

Uitvoeren als de lokale beheerder in Windows 2000:

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Windows Update en kies Uitvoeren als in het snelmenu.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Geef het wachtwoord voor de beheerder op.
Geef de gebruikersnaam, de domeinnaam en het wachtwoord op van een andere gebruikersaccount met beheerdersrechten op deze computer.

Als de optie voor uitvoeren als lokale beheerder niet beschikbaar is:

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Windows Update en kies Eigenschappen.
Klik op de tab Snelkoppeling en schakel het selectievakje Uitvoeren als andere gebruiker in.

U kunt ook on line ondersteuning krijgen als u problemen hebt met Windows Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je ook al gewoon www.windowsupdate.com geprobeerd (in IE). Bij mij werkt dat wel gewoon. Bij het linkje dat jij geeft krijg ik iets van 'Try now new windows update' oid, maar geen zin om te verifieren of je link wel klopt ;)

Draai overigens ook XP x64 UK.

Als ik op dat 2de linkje klik word ik wel gewoon geredirect naar v6.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 07-03-2008 14:05 ]