Bovenstaande foto probeer ik een beetje te bewerken via adobe photoshop cs3 alleen lukt het mij niet echt te bewerken zoals onderstaande foto. Iemand wat tips hoe je het beste kan beginnen?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Klaar voor de steroorlogen?
[ Voor 53% gewijzigd door Giant87 op 07-03-2008 13:29 ]
Kan ook, ligt er aan hoe abstract je het wil hebbenGiant87 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:18:
@ Luuk, eerste 2 stappen zijn genoeg! Daarna zou ik nog een kleine gaussian blur toevoegen. En om te kleuren gewoon het witte vervangen door een kleurtje:
Klaar voor de steroorlogen?
[ Voor 27% gewijzigd door Martin Sturm op 07-03-2008 14:24 ]

[ Voor 43% gewijzigd door Giant87 op 07-03-2008 15:25 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Tommilio op 07-03-2008 17:29 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Onzin, open je png dan maar weer eens in photoshop en dan zie je dat er geen achtergrond is.. In de standaard Windows Viewer worden transparante achtergronden vervangen door wit.Tommilio schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:11:
ja dat heb ik overal ook gelezen maar als ik dus transperancy aanklik krijg ik nog een rechthoek met wit om het hoofd heen...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Niet?Tommilio schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:16:
ja dat klopt maar hoe krijg ik het dan in standaard windows aangepast?
Verwijderd
Dit houd dus in, dat er in de STANDAARD Windows Viewer(waarmee je STANDAARD plaatjes opent in Windows) wel een witte achtergrond ziet in een PNG. Maar in werkelijkheid is die er niet...Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:28:
[...]
Onzin, open je png dan maar weer eens in photoshop en dan zie je dat er geen achtergrond is.. In de standaard Windows Viewer worden transparante achtergronden vervangen door wit.
Of die website gaat niet goed om met PNG bestanden ...Tommilio schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:22:
Ja duidelijk echter als ik dus via een website dus shirts laat maken krijg ik wel bij het invoegen van het bestand een witte rand erom heen....dus dan klopt het nog niet of wel?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq