Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27
Menschen,

Ik zoek eigenlijk een stukje software om mijn TV-Tuner card te benutten, Ik heb deze gisteren van mijn aardige collega gekregen en na eindeloos zoeken en bellen vond ik zelfs de driver voor de "Avermedia A169 Dual TV-Tuner Card"!!

Alleen en nu? Hij staat daar mooi in me apparaat beheer erbij ik kan er alleen niets mee want ik zou bijgod niet weten wat voor software ik er voor nodig heb.

Ik heb al beetje lopen goeglun maar ik vind de meeste shareware's enzo allemaal maar een beetje duister.. Ik ben nogal huiverig voor spyware.

Dus mijn vraqag aan jullie:

Wat is een beetje de standaart vandaag de dag in TV-Tuner software?

Inventaris - Koop mijn meuk!

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Voor linux kan ik tv time aanbevelen. Lekker simpel en geen rare fratsen.

Voor windows had ik altijd wintv van hauppage, maar dat werkt alleen met hauppage kaarten. Ook Chris TV heb ik wel gebruikt, werkt ook goed.

wwweet ik veel...

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer het programma Dscaler eens. Het is voor windows en gratis. Bovendien ondersteuning voor een hoop exotische kaarten.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 23:05
http://www.tv-cards.com/allapps.php

Misschien een handig overzichtje voor je

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27
Dank jullie voor de reacties! Hier kom ik echt veel verder mee! Ik ben eventjes kijken wat het gaat worden :D Aanbevelingen mogen blijven komen binnestromen uiteraard!

Inventaris - Koop mijn meuk!

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Kun je met Dcaler ook zenders instellen en zappen etc?
Ik weet wel dat het handig is voor testwerk enzo, maar als echt tv kijk programma..

wwweet ik veel...

Pagina: 1