Toon posts:

asus ai gear 3 + standaard setting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus striker II formula mobo. op Windows xp heb ik asus ai gear 3 + ai suite geinstalleerd.

Elke keer als ik xp start wordt ai gear in high performance mode gestart. Ik wil graag dat ai gear elke keer in auto mode start. Kan je dit op een bepaalde manier voor elkaar krijgen of zou het prog de laatste instelling vast moeten houden?

Verwijderd

Asus support?

Verwijderd

Topicstarter
Als je niks toe te voegen hebt, zeg dan gewoon niks.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

"Beste Asus,

daar het mij niet duidelijk is hoe ik Asus AI Gear 3 en AI Suite op auto mode gestart krijg stuur ik U deze mail. Kunt U mij duidelijkheid verschaffen...
"

Als je er zelf geen moeite voor wilt doen, post hier dan ook niet ;) In dit geval geeft Funk gewoon aan waar je het beste kunt beginnen. Goed, had iets uitgebreider gekund, maar dan nog.

En als je ten tijden van die post al een mail naar Asus support gestuurd had dan had je nu allang antwoord gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 19-04-2008 13:11 ]

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
KneoK schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:10:
"Beste Asus,

daar het mij niet duidelijk is hoe ik Asus AI Gear 3 en AI Suite op auto mode gestart krijg stuur ik U deze mail. Kunt U mij duidelijkheid verschaffen...
"

Als je er zelf geen moeite voor wilt doen, post hier dan ook niet ;) In dit geval geeft Funk gewoon aan waar je het beste kunt beginnen. Goed, had iets uitgebreider gekund, maar dan nog.

En als je ten tijden van die post al een mail naar Asus support gestuurd had dan had je nu allang antwoord gehad.
Ze zijn niet de snelste, heb vorige maand een e-mail terug gehad op een vraag uit juni 2007...

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05 13:52
Ik zou ook graag weten hoe/of dit mogelijk is...

[ Voor 4% gewijzigd door NEOeo op 08-05-2008 21:33 ]

• NEOeo
Ik kreeg net een mailtje terug van asus:
Geachte klant,

Het is normaal dat AI Gear 3 teruggezet wordt op High Performance. Dit is ervoor om zeker te zijn van hoge prestaties en stabiliteit.

Met vriendelijke groet,
TSD
LAME! :X 8)7 |:(

• NEOeo
Is er niet een hack om dit te forceren @ boot?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28

Edgarz

Tweako-active since1986

Ja AI Gear verwijderen.
In principe ziet het er leuk uit maar in de BIOS kun je alles ook instellen, meer dan eyecandy is het eigenlijk niet.

• NEOeo
Als je in de bios alles gewoon op auto hebt staan (P5E) dan wordt alleen de processor omlaag geklokt.
Met AI Gear 3+ wordt ook de fsb en dram omlaag geklokt en de voltage ook nog eens lager gezet.

Al met al een extra stroom besparing als je een beetje zit te internetten en een extra boost als je gaat gamen bijvoorbeeld.

Erg handig dus die auto stand.
Moet het alleen wel steeds handmatig veranderen |:(

[ Voor 200% gewijzigd door NEOeo op 13-05-2008 20:28 ]

• NEOeo
Iemand?

• Akrapovic58
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 17:07
Schop ! Ik zou ook graag weten hoe dit moet ? Enig programmeur die kan vertellen welk textbestandje ik moet aanpassen >:)
Pagina: 1