Toon posts:

Is de ATI Radeon nog een goede alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey guys or womans?

is de ATI Radeon nog een goede alternatief .. omdat de ATI Radeon Norrod nu ook goedkoper verkoopt.. denk ik er mischien over om hem sneller te halen omdat Norrod dichter bij is en het goedkoopste in de Pricewatch met de Retail versie.!
help me ff wat ik moet doen Ja of Nee Radeon.. Ja ik heb de search knop gebruikt voor dat ik deze topic plaats.. en ja en heb er testen van.!!! maarja alleen de ECHTE tweakers weten het.!!

greetzz

Verwijderd

je kunt beter een gf3mx halen, die asus7100 is de beste en is 297 gulden. Deze is beter, omdat de drivers van nvidia elke maand 2x uitkomen, ook is de performance een stukkie beter.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:33

The Legend

*Plop*

Een GF2Mx bedoel je ;) Duurt nog wel ff voordat die uit zijn :D

Ik ben toch malle pietje niet!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Als je in z'n sign kijkt kan je zien dat ie al een Geforce2 MX heeft, hij wil weten of de Radeon daar een goed alternatief voor is!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beeld is idd beter, snelheid is ook dusdanig dat als je niet op je fps let, dat alles soepeler lijkt te lopen en de functies zijn ook goed. Qua prijs is het eigenlijk een MUST geworden.

QUa drivers. mwwwoaah, als ik al die Vage Geforce-klachten op dit forum op een rij zet, valt die Ati reuze mee.

Ik heb iig geen enkel minpuntje ontdekt in de Radeon.

• The Legend
  • Laatst online: 20:33

The Legend

*Plop*

Op vrijdag 16 februari 2001 23:25 schreef Snake het volgende:
Als je in z'n sign kijkt kan je zien dat ie al een Geforce2 MX heeft, hij wil weten of de Radeon daar een goed alternatief voor is!
Als jij alle posts leest dan zie je dat ik op Tommyerd reageer.
je kunt beter een gf3mx halen, die asus7100 is de beste en is 297 gulden. Deze is beter, omdat de drivers van nvidia elke maand 2x uitkomen, ook is de performance een stukkie beter.
Ok :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

sorry sorry sorry, ik zit met m'n botte kop nie op te letten, ik bedoelde gf2mx, maar ik had niet op z'n sign gelet, ook dacht ik dat hij de radeon 32mb bedoelde, fout van mij

doe alsof ik er niet geweest ben!

Verwijderd

ik zit met hetzelfde dilemma
een Geforce2 GTS of een Radeon

Na lang wikken en wegen denk ik dat ik toch voor de GeForce 2 GTS ga :P

waarom??

omdat de 16 bit implementatie van de radeon zaad is.

Als er later games komen die net wat meer vragen dan kun je bij een geforce 2 GTS nog lekkere naar 16-bit gaan voor een perf. boost

dat zal bij de radeon niet gaan :(

Verwijderd

Ik denk dat DVD ondersteuning ook bepalend kan zijn voor je keuze. De Radeon blinkt uit op dat gebied. Ook is de TV-Out over het algemeen bij Ati van betere kwaliteit en kan hogere refresh rates aan...

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Als je een Radeon neemt, moet je natuurlijk niet in 16 Bit gaan spelen |:(.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En een videokaart koop je al helemaal niet omdat je denkt een aantal games over 2 jaar niet meer te kunnen spelen |:(

Verwijderd

die radeon bij Norrod is NIET retail.
Het is een gewone OEM versie, met trager geheugen !!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb geen problemen met het tragere geheugen, de 6ns hyundai chippies van mijn radeon vivo klokken zo over naar 183 mhz zonder vast te lopen
:):)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op zaterdag 17 februari 2001 16:55 schreef taz3d_nl het volgende:
ik heb geen problemen met het tragere geheugen, de 6ns hyundai chippies van mijn radeon vivo klokken zo over naar 183 mhz zonder vast te lopen
:):)
ja, maar
a. niet elke kaart is even goed overclockbaar
b. sommige mensen kiezen liever voor 100% stabiliteit.

Ik heb al vanaf het begin dat ie uit was een Geforce 2 GTS, en vind het een heerlijk kaartje. Als je het kan betalen, zeker nemen.

Verwijderd

Topicstarter
die geforce heb ik niet meer ..
moet ik nog ff wissen..
maar als ik genoeg geld had.. dan wist ik het wel.. maarja dat heb ik niet echt .. !
:( jammer maarja ik ga wel voor 1 tje met een prefecte tv out..
Pagina: 1