Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Syncen verwijdert '+' tekens telefoonnrs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al jaren sync ik m'n Windows smartphone(s) met Outlook 2003, om in geval van problemen een backupje te hebben van m'n adressen- en telefoonbestand. ActiveSync staat ingesteld om nooit iets op de telefoon te veranderen (ik verander alleen onderweg namen en nummers, op m'n mobiel dus, en gebruik Outlook op de pc nooit).

Nu we sinds kort zijn overgestapt op Office 2007, en ik moest syncen met Outlook 2007, dacht ik zoals altijd even de telefoon in te pluggen en de boel naar de pc over te zetten.

Het was echter een hele nieuwe pc, en ik kreeg de melding of ik een 2e synchronisatie-partnership wilde maken. "Ja, prima", was m'n antwoord. Weer ingesteld dat nooit op de telefoon iets mag worden veranderd, alleen richting pc, en toen laten syncen. 20 seconden later dacht ik klaar te zijn, MAAR:

Alle "+"-tekens die voor de telefoonnummers stonden, waren in de telefoon verdwenen!! :|

Nu zet ik altijd voor alle nummers een internationale prefix, dus dit is vrij crappy. Het kostte een aantal 'dit nummer is niet in gebruik' pogingen voor ik door had wat er mis was.

Als ik nu een nummer in de telefoon corrigeer en weer sync, herkent Outlook dat er een wijziging is, en zegt te syncen, maar op de pc verandert er helemaal niks in m'n contacten-bestand. Gelukkig blijft het wel in de telefoon goed staan, maar lekker handig is het allemaal niet meer.

Enig idee hoe ik inclusief internationale prefix plusjes kan syncen met Outlook 2007?