[PC] Alpha Bounce - Breakout MMORPG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/15740phpnLiIwl.JPG

Dit is de eerste Breakout MMORPG die ik gespeeld heb. Je speelt eigenlijk gewoon breakout maar er word een verhaallijn aan toegevoegd. Je krijgt 3 beurten per dag en je kan zelf nog capsules bijkopen. Een zeer verslavende leuke webbased MMORPG.

Je kan hem hier spelen en je account registreren.

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/15740phpimIRbf.JPG

Deel je ervaringen hier ! :p

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 13-03-2008 15:27 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:45

Thermometer

Whoop Whoop!

Heb er geregistreerd, is best leuk om de tijd te doden, wel stom dat je per dag maar 3 van die fuels krijgt, tenzij je betaald |:( maarja zij moeten ook hun servers betalen. Heb je als referrer, dus nou krijg je 20% van die fuels die ik koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ja , idd als alles goed gaat zou dat moeten zo verlopen :p

Thx daarvoor ;) Het spel op zich speelt echt super IMO en je kan op bepaalde coordinaten capsules vinden waarmee je dan weer een beetje meer kan spelen.

Ik heb gisteren voor 5 euro bijgekocht en ik vind het echt wel de moeite waard. Je moet dan denken om ze niet allemaal in 1 dag er door te jagen maar bvb 5 per dag extra. Dat geeft al 8 keer met je dagelijkse capsules erbij. Je kan ook smsen als je geen paypal hebt enzo heb ik ook al is een keer gedaan.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het spel een week nu en vindhet nog steeds erg leuk. Vooral ook omdat je ook nog bepaalde doelen krijgt om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Hoe noem je ingame ? Je hebt op planeten echt wel moeilijkere challenges soms nog :D En ik heb gezien dat er op enkele planeten soms 80 capsules verspreid liggen. Dat is 80 maal extra spelen :p relaxt

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nu wel eens die referrer link weghalen? Is niet echt beleefd van je ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
IMO is een referrer iemand die je het spel aangeboden heeft ? Dus ik zie daar niets mis mee. Maar speciaal voor jouw heb ik hem er ff uitgehaald ;)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
not2secure4u schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:23:
IMO is een referrer iemand die je het spel aangeboden heeft ? Dus ik zie daar niets mis mee. Maar speciaal voor jouw heb ik hem er ff uitgehaald ;)
Nee, jij biedt het spel niet aan, jij opent er hier een topic over. Die tekst eronder mag je ook laten trouwens, die heb ik dus weer weggehaald (je kunt je bericht nog steeds aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ok dan :p Hoe ver zitten jullie al ? Hier eerste planet aant het discoveren, is nog vrij moeilijk met die dichte atmosfeer!

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1