Azureus laat Livebox flippen

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-03 07:24
Ik heb nu ongeveer 2 weken Orange en in de 1e 1,5 week verliepen de downloads met Azureus prima.

Nu ineens lijkt de livebox te flippen. Ik heb de maximaal aantal connecties al teruggebracht naar een minimum, maar desondanks kan de livebox geen verbinding behouden en nog geen 1 minuut na starten van Azureus is het al gebeurt.

Nu wist ik dat de livebox wat minder stabiel zou zijn met vele internetconnecties dan een normaal modem, maar dat het helemaal faalt na 1 minuut Azureus vind ik niet normaal, zelfs met minimale hoeveelheid connecties.

Iemand suggesties? of een beter alternatief voor Azureus? Azureus heeft wel voordat de problemen begonnen een hoop updates uitgevoerd, het zou me niets verbazen als deze updates de oorzaak zijn van het wegvallen van verbinding van de livebox.

De livebox download automatisch de nieuwste firmwares......en het hele zooitje draait op XP pro. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Snowwie op 07-03-2008 00:17 ]

Mijn YouTube Channel

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:54
zet de oude azureus is terug en auto update dan uit.
ben sinds kort na een jaar van orange af maar heb in dat jaar nooit problemen gehad met azureus.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-03 07:24
Ik heb nu uTorrent draaien, en dat werkt prima. Schijnbaar hebben die updates Azureus de nek om gedaan :)

Mijn YouTube Channel