[Wii]Saved game kwijt: permanent?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Zoonliev heeft de saved game van mijn vrouw overschreven op de Wii. Betrof Zelda en was bijna uitgespeeld, dus nogal rot!

Wat zoekwerk op Google leverde wat sites op met save games die je over zou kunnen nemen, maar kon enkel games vinden die al uitgespeeld waren - dus als dat al mocht lukken is dat niet helemaal de oplossing! Verder heb ik wat fora gevonden waar aangegeven wordt dat het niet mogelijk is. In dat geval houdt het natuurlijk meteen op! Ik hoop echter dat er toch iets mogelijk is... maar heb zelf echt geen flauw idee hoe en wat!

Iemand die dit weet? of suggesties wat ik eens kan proberen?

offtopic:
hopelijk is het topic zo wel in orde ;) poging 1 kreeg slotje nl. :P

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 14:52

lasharor

7 december 2004

Nee, Je hebt hem overschreven, De kans dat je die data nog terug krijgt is volgens mij enorm klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
lasharor schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:05:
Nee, Je hebt hem overschreven, De kans dat je die data nog terug krijgt is volgens mij enorm klein.
hmz... typisch gevalletje domme pech dus...?
dat gaat ze niet leuk vinden :| even een uur of 50 opnieuw doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb geen idee 1 wat voor opslagsysteem er is, maar je zou generieke undelete tools kunnen proberen. Maar de kans is nihiel bij overschrijven.

1 trouwens niets dat een gulle donatie van een wii niet zou verhelpen. Dan weet ik het wel :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:08:
Ik heb geen idee 1 wat voor opslagsysteem er is, maar je zou generieke undelete tools kunnen proberen. Maar de kans is nihiel bij overschrijven.

1 trouwens niets dat een gulle donatie van een wii niet zou verhelpen. Dan weet ik het wel :+
Hm... tools installeren op een Wii? Dat gaat al flink tricky worden vrees ik...

Degene die de oplossing weet kan ik geen Wii beloven - maar iets anders toepasselijks zit er zeker wel in hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij gewoon deleten waren er evt nog wel wat opties, maar bij overschrijven ben je je data gewoon kwijt. Zelda is toch ook niet voor kleine kiddo's :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Je kan een savegame downloaden van iemand die bijna op het zelfde punt was.
Het enige nadeel is dat je dan niet je eigen naam hebt. Scheelt wel heel wat uurtjes frustratie!
(www.gamefaq.com staan vaak saves, anders kan je ze altijd op een forum vragen en zo via je SDcard op de wii zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

kazz1980 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:11:
[...]

Hm... tools installeren op een Wii? Dat gaat al flink tricky worden vrees ik...

Degene die de oplossing weet kan ik geen Wii beloven - maar iets anders toepasselijks zit er zeker wel in hoor! ;)
Dat zeg ik, geen idee of er externe opslag is, of dat bijv de HDD uitschroeven een optie is.

En nee hoor, beloningen voor oplossingen is niet nodig of handig op het forum ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
ok.. dan gaat ik binnenkort maar eens zoeken naar een geschikte saved game van iemand die eroverheen zou kunnen ;)

jammer dat het niet terug te halen is..

thx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen gebowld op de Wii, maar heeft Zelda geen checkpoints?
Je vrouw haar savegame is weg / overschreven, maar zit er niet iets op als chapter select? Zodat je vrouw alleen dat level eventueel moet overdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 18:29
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:22:
Ik heb alleen gebowld op de Wii, maar heeft Zelda geen checkpoints?
Je vrouw haar savegame is weg / overschreven, maar zit er niet iets op als chapter select? Zodat je vrouw alleen dat level eventueel moet overdoen.
Zelda heeft geen "levels". Het is een grote open wereld waarin je zelf kan bepalen hoe je het spel speelt en welke side quests je doe naast de hoofd quest. Je progressie in het spel wordt opgeslagen, inclusief alle side quests die je hebt gespeeld, items die je hebt verzameld, geheimen die je hebt ontdekt, etc. Bij het overschrijven van je savegame is het dus simpelweg pech en zal je overnieuw moeten beginnen...

Of idd. een savegame downloaden, maar dan heb je nooit exact dezelfde spelsituatie terug als waar je mee bezig was (denk aan heart containers, items, ed.)...

[ Voor 9% gewijzigd door equationunequal op 06-03-2008 21:47 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin opnieuw, Smash Bros. is toch nog lang niet uit. Om frustratie in de toekomst te voorkomen een SD-Card halen en daar je saves op backuppen.
Pagina: 1