Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(WORD) Document volledig kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi everybody,

Ik heb een probleembje, ik heb namelijk een document geopent vanuit een email op hotmail (dus niet opgeslagen) en ik heb er in gewerkt en later op de knop opslaan gedrukt (niet opslaan als) en nu kan ik de file niet meer terug vinden, ik heb in de temp maps gekeken en in deze C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Word\ en heb geen enkel spoor....

Heeft iemand en suggestie?

Ik gebruik windows xp en word 2007.

Dank bij voorbaat en sorry voor m'n Nederlands, ik woon al telang in Spanje :/

Verwijderd

Misschien staat er nog iets in je tijdelijke map? Meestal wordt het daar wel opgeslagen (bestandsnaam[1].doc).

Als ik het goed gok kun je deze map onder C:\Windows\Temp vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 20:47 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kijk gewoon eens bij je recent files want daar zal die wel ergens bij staan. Vaak zijn het nogal vage mappen waar die tijdelijke bestanden worden opgeslagen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reactie. het document als ik het opnieuw opent via hotmail heet 5.05.estatutos_asociacion[2].doc. maar ik heb al gezocht via windows met de zoektermen *.doc en ook estatutos en hij komt maar niet tevoorschijn... :(

Verwijderd

Topicstarter
bij recente files staat er ook niks. en het vervelende is dat je met word 2007 niet de laatst geopende bestanden kan zien

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Als je zoekt op alle bestanden die gewijzigd zijn op de dag van vandaag, vind je hem dan ook niet? Wellicht met een andere extensie.

Verwijderd

Probeer Copernic Desktop Search. Deze zoekt namelijk ook IN documenten ipv alleen titels

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net geprobeert, alle files gezocht die vandaag zijn geopent en minder dan 10mb zijn... ik heb gekeken tussen 19.30 -20.00 (wanneer het me gebeurt is) en ook gezegt dat ie hidden files moet zoeken. maar nee niks gevonden :( ik denk dat het helemaal kwijt is :S.

Probeer jullie anders eens en doc file te open op internet en het opslaan en word dicht doen. kijken of het valt terug te vinden...

Verwijderd

Topicstarter
ok bootrec ik ga het proberen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Die Recently Userd kan je prima zien in Word2007; ik tenminste wel. En zoeken heeft alleen zin als je instelt dat je ook verborgen etc bestanden ziet.

Welke browser trouwens? Dat lijkt me het meest relevante, aangezien die het in een tijdelijke dir zet. IE7 + Wd2k7 zorgt er keurig voor dat je niet eens op Save kan drukken. Ff gebruikt docs&settings\user\localsettings\temp

Van ellende kan je altijd nog de bekende file recovery tools proberen. Maar sluit dan wel je PC af en doe recovery readonly, vanaf een andere PC (HDD uitschroeven) of bootable DVD (schrijven naar netwerk of USB)..

Edit: zodra je enige programma's installeert (of nieuwe documenten opent in temp) verklein je trouwens de kans dat er iets is te redden.

En gebruik ajb de edit knop om te reageren als er niemand anders heeft gereageerd en je nog geen 24 uur verder bent. Zoals ik nu doe. Verschillende replies onder elkaar van dezelfde persoon is niet handig.

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 06-03-2008 21:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58
geprobeerd!!

in mn recent files zag ik m niet, maar in
"C:\Documents and Settings\%USER%\Local Settings\Temporary Internet Files"
vond ik m terug

met IE6 en Office 2k3 op windows xp en een kerio webmail
net ook ff met office 2k7 geprobeerd, zelfde resultaat..

[ Voor 28% gewijzigd door Japidoff op 06-03-2008 21:12 ]

gang is alles

Verwijderd

Topicstarter
zie je hem gewoon met de originele naam? ik zie namelijk wel files die "Getattachment.aspx?file= veel letters" heten en als ik die naar desktop kopieer is het ineens een docfile maar hij is ongewijzigd net zoals ie er uit ziet als ik hem van hotmail haal.

Ik gebruik IE7

EDIT: Sorry F_J_K,

Ik denk dat ik het opgeef en maar opnieuw ga beginnen want jammer genoeg kan ik het nergens vinden!

iig hartelijk bedankt aan jullie allemaal!

Vriendelijk groeten,

Raphael

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 21:28 ]

Pagina: 1