Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Winrar] Bestanden uitpakken als je er 1tje mist

Pagina: 1
Acties:

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:09
Vraagje, ik heb ongeveer 37 RAR bestandjes met daarin een stuk of 10 bestandjen. Maar ik mis rar03 van de reeks. Is het wel mogelijk om de rest van de bestanden uit te pakken, die in de rar04 tot tot rar37 zitten? Ik heb al een tijdje lopen te zoeken op Google maar daar kom ik alleen mensen tegen die tot het beschadigde bestandje willen uitpakken. Ik wil dus juist ná het beschadigde bestandje uitpakken.

Gewoon selecteren en extracten werkt niet. Repareren werkt niet. Er zijn ook geen bestanden om hem te repareren.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Tsja, zonder reparatie bestanden of parretjes kan je niet heel veel. Alleen maar weggooien of opnieuw proberen te downloaden als je het van het net hebt.

Copy.com

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Alle bestanden waarvan ook maar íets in die 3e rar staat kun je niet uitpakken. De rest wel.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
unrar x c:\bestand.rar /kb /v c:\files\

zou moeten werken

[ Voor 76% gewijzigd door WeeJeWel op 06-03-2008 18:06 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:11
als je winrar gebruikt moet je in het extract venster even in het andere tabblad 'keep broken files' aanzetten...

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:09
Keep broken files werkt niet, helaas.

WeeJeWel, uhm... sorry, ik snap hem niet?\

CodeCaster, ja, daar ging ik dus ook vanuit. Maar als ik vanaf 4 bijvoorbeeld pak en dan een bestand selecteer wat NIET in 3 staat (is duidelijk aangegeven bij WinRAR) dan nog vraagt ie om rar03

Maar ik ga wel gewoon opnieuw proberen aan de bestanden te komen, is volgens mij toch altijd sneller ;)

Wel bedankt voor alle reacties!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Start > Uitvoeren > cmd

code:
1
2
3
cd "C:\Map\waar\je\bestanden\staan\"
mkdir "uitgepakt"
unrar x bestand001.rar /kb /v uitgepakt

;)

Homey — Critics are those without skills to create.

Pagina: 1