Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar een nieuw mobiel. ik heb nu een SE w810i, ik ben van plan een N82 te kopen. de N73 heeft goede luidsprekers en gaat behoorlijk hard. mijn vraag is gaat de N82 ook zo hard of niet of mischien zelfs nog harder. bvd

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 23:42
Ik ben net overgegaan van een N73 naar een N82 en de N73 gaat volgens mij ietsjes harder. Het geluid van de N82 vind ik nog steeds prima, en de telefoon zelf is veeeeeele malen sneller/uitgebreider dan de N73! Dus ik zou altijd de N82 nemen!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zowel in de N82 als in de N73 zitten 2 van precies dezelfde speakers. Dat zou dus moeten betekenen dat de geluidskwaliteit en volume hetzelfde moeten zijn. Natuurlijk kan de afstelling in de ene telefoon anders zijn als in de andere, waardoor het volume/kwaliteit iets anders is, maar veel zal dat niet zijn.

Probeer op basis van de bestaande topics even een keuze te maken. Mocht dat nog niet lukken, kan je altijd naar een winkel gaan waar ze beide toestellen hebben liggen. En probeer gewoon even een unbranded (dus geen Nokia met Vodafone/T-Mobile logo's) te kopen.

Veel succes met je keuze

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.