Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

powerpoint 2007 wil geen filmpjes afspelen!

Pagina: 1
Acties:

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
hey, ik heb powerpoint 2007 en ik wil n filmpje in de slides af laten spelen. Als ik t filmpje (een cinepack radius gecodeerde avi op 100% kwaliteit en 16 bits) er in zet, zie ik wel t eerste frame, maar zodra ik m af wil spelen wordt ie zwart!
Weet iemand hoe ik wel een filmpje kan laten werken met ppt 2007?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het filmpje zelf is niet corrupt? Ook eens getest met verschillende codes oid?
Hoe zit het met een andere versie van Powerpoint?

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 07-03-2008 13:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Sorry voor de schop, maar dit probleem heb ik ook. Let wel, ik heb het probleem wel op Vista, maar niet op XP.
In XP kan je namelijk de hardware versnelling aanpassen, en als je dat dan uitzet doen de filmpjes het perfect.
Alleen zijn ze met Vista zo bijdehand geweest om die optie uit te zetten of iig onbereikbaar te maken ..
Weet iemand of Vista zo te hacken is dat je die hardware acceleration slider wel weer terug krijgt ?
Het gaat om een laptop met een intel 945E video chipset. Ligt dus niet aan de drivers, puur aan de hardware acceleration ....

Ow, en de filmpjes spelen buiten powerpoint op de Vista machine perfect af, het is echt alleen powerpoint, niet de codecs ...

[ Voor 10% gewijzigd door dapluiz op 28-01-2009 21:31 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg