Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Submennu over de volle breedte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een site met een submenu dat naar beneden scrollt over de volle breedte van de pagina als er met de muis over een hoofdmenu-item wordt gegaan.

Nu ben ik niet zo thuis in javascript, maar het is me met aanpassen van een aantal scripts wel gelukt om een scroll menu te maken, zie: http://www.domain.nl/agdomainrods/include/test.php

Alleen deze scrollt dus alleen maar onder het menu itemen en niet over de volle breedte. Ik ben wat bezig geweest om variabelen aan te passen, maar ik kom er niet uit.

Weten jullie hoe dit wel mogelijk is, óf een site waar zo'n menu ook voorkomt, zodat ik daaruit kan leren?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maak de div (of net welk element) dat eronderuit komt net zo breed als de pagina. Dan ben je er toch lijkt me?

Verwijderd

Topicstarter
Dat leek mij ook, maar dat lukt me dus niet, als ik iets verander in de css gebeurt er vaak niets, of het menu verdwijnt helemaal.

Plus als je alleen de breedte aanpast, begint het submenu ook niet direct helemaal links, wat eigenlijk wel de bedoeling is.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 15:15

Arethusa

Niet die server

offtopic:
Ik krijg als ik een menuitem aanklik de melding ongeldig argument op regel 308. Misschien kun je daar ook eens naar kijken :)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs