Hallo,
Even vooraf, ik weet niet of ik het in de goede categorie vraag anders moet het bericht even verplaats worden.
Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met een digitale pen in combinatie met het Anoto grid.
Ik had er namelijk een paar vragen over namelijk:
Alvast bedankt,
Sjaakmans
Even vooraf, ik weet niet of ik het in de goede categorie vraag anders moet het bericht even verplaats worden.
Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met een digitale pen in combinatie met het Anoto grid.
Ik had er namelijk een paar vragen over namelijk:
- Als ik een papier heb met klant gegevens staan die gegevens dan ook verwerkt in dat grid of werkt dat anders? Want hoe kan je anders een formulier aan een klant koppelen als het terug wordt gestuurd via email of bluetooth
- Weet je toevallig een manier hoe ik PGC files, die de pen (Nokia SU-27W) verstuurd naar de mobiele telefoon, om kan zetten naar een afbeelding of xml of iets dergelijks?
- Welke printer kan je het beste gebruiken om het Anoto grid te printen? Ik had ergens iets gelezen over een OKI printer maar ik kan er niet echt uit komen welke. Op het moment heb ik de PDF bestanden die bij een oudere pen van nokia zitten en daar staat het grid op alleen dan in A5 formaat, dat printen duurt ongeveer 30 minuten Deze ben ik nu net weer achter
Alvast bedankt,
Sjaakmans
[ Voor 6% gewijzigd door sjaakmans op 06-03-2008 13:24 ]