Ik kwam via via vandaag terecht op de site www.poweredbypulse.com. Die bieden een systeem om Eclipse profielen te beheren binnen een development team en biedt daarnaast ook standaard profielen voor bepaalde configuraties van Eclipse; bijvoorbeeld Eclipse voor PHP development, Eclipse voor J2EE, Eclipse voor Python, etc.
Klinkt wel grappig.
Er zijn volgens mij talloze alternatieven voor standaard Eclipse-paketten, maar deze is gratis en biedt dus ook een systeem om je profiel (Eclipse config) snel op een ander systeem ter beschikking te hebben. Ik zie wel mogelijkheden voor organisaties waarbij een externe developer even het standaard Eclipse-profiel kan gebruiken en binnen een paar minuten up-and-running is binnen een projectomgeving. Wellicht loop ik ontzettend achter en is dit er al lang.
Ik ben het nu aan het installeren om te bekijken wat ik er van vind.
Klinkt wel grappig.
Er zijn volgens mij talloze alternatieven voor standaard Eclipse-paketten, maar deze is gratis en biedt dus ook een systeem om je profiel (Eclipse config) snel op een ander systeem ter beschikking te hebben. Ik zie wel mogelijkheden voor organisaties waarbij een externe developer even het standaard Eclipse-profiel kan gebruiken en binnen een paar minuten up-and-running is binnen een projectomgeving. Wellicht loop ik ontzettend achter en is dit er al lang.
Ik ben het nu aan het installeren om te bekijken wat ik er van vind.