Toon posts:

Een .com online email: Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een online email provider met een .com uitgang.

Dus als ik bv. pennywafel@onetwothree.com wil, waar kan ik dan terecht? Ik weet genoeg Nederlandse en buitlandse email providers, zoals DDS.nl en Hotmail.com, maar ik wil dus mijn eigen domeinnaam kunnen kiezen.

Enig idee waar dat kan?

Verwijderd

Bedoel je dat je na de @ zelf beslist wat er staat?

Dan moet je daar gewoon een domein voor aanvragen he :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:59:
Bedoel je dat je na de @ zelf beslist wat er staat?

Dan moet je daar gewoon een domein voor aanvragen he :)
Ja dat dacht ik dus al, maar weet je dan een website waar ik een domein kan aanvragen en die goede online email mogelijkheden op de site heeft?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:03

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:01:
[...]

Ja dat dacht ik dus al, maar weet je dan een website waar ik een domein kan aanvragen en die goede online email mogelijkheden op de site heeft?
Werkelijk zo'n beetje alle hosters.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik haal mijn .com domeinen altijd bij godaddy, kan je dacht ik voor 1 of 2 dollar per maand email erbij krijgen op je domein.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Voor onetwothree.com zul je contact op moeten nemen met de huidige eigenaar. Voor een vrij domein kan je natuurlijk overal terecht.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Daar heb je een domeinnaam voor nodig. Dat kan je regelen bij een webhoster.
Op www.webhosters.nl en www.internetten.nl kun je allerlei webhosters checken. Hier op GoT en de T.net frontpage zie je regelmatig ook reclame langskomen van hosting providers.
Veel providers die email aanbieden bij een domeinnaam hebben ook webmail.

edit: en zoals Gizz zegt: bij een domein dat al bezet is zal je de eigenaar moeten vragen of je dat domein kan kopen.
Een vrij domein kost je vaak tussen de 5 en 15 euro. Afhankelijk van de provider kan dat in- of exclusief het hostingpakket zijn. Kwestie van even prijzen checken.

[ Voor 30% gewijzigd door McKaamos op 06-03-2008 12:08 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:07

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Met je eigen domein kun je bovendien Google Apps for your domain gebruiken, heb je alle voordelen van GMail en toch op je eigen domein ;)
Pagina: 1