Hey tweakers,
Ik heb een acer laptop, namelijk acer 5014 Wlmi met originele batterij
Nu is het probleem dat wanneer de batterij in de laptop zit en de netvoeding ingeplugd is dat het scherm flikkert en de laptop samen met het flikkeren een piepje geeft.
Het lijkt er dus op dat de batterij op het ene ogenblik wel contact maakt met de laptop en het andere moment niet.
Dit probleem is ineens opgedoken, zomaar uit het niets.
Nu vraag ik me af of dit een probleem zou zijn van de batterij zelf of eerder van de laptop.
Graag jullie advies vooraleer ik een nieuwe batterij koop (wat best veel geld kost trouwens) en ik het zelfde probleem zou hebben.
Greetz
Aan mod: Het gaat dus om een ACER batterij ipv ASUS, gelieve dit aan te passen
Ik heb een acer laptop, namelijk acer 5014 Wlmi met originele batterij
Nu is het probleem dat wanneer de batterij in de laptop zit en de netvoeding ingeplugd is dat het scherm flikkert en de laptop samen met het flikkeren een piepje geeft.
Het lijkt er dus op dat de batterij op het ene ogenblik wel contact maakt met de laptop en het andere moment niet.
Dit probleem is ineens opgedoken, zomaar uit het niets.
Nu vraag ik me af of dit een probleem zou zijn van de batterij zelf of eerder van de laptop.
Graag jullie advies vooraleer ik een nieuwe batterij koop (wat best veel geld kost trouwens) en ik het zelfde probleem zou hebben.
Greetz
Aan mod: Het gaat dus om een ACER batterij ipv ASUS, gelieve dit aan te passen
[ Voor 5% gewijzigd door polymorph op 06-03-2008 09:59 . Reden: Mod bericht ]