[Acer p241W] Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.629 views

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 10:44
Ik was van plan om een HP pavilion w2207H 22" te gaan kopen nadat ik niet de gok durfde te nemen op de 226BW.

Nu kwam ik bij de mediamarkt om toch eens de schermen in het echt te bekijken en zie ik voor de zelfde prijs als de HP de Acer p241W 24" staan.

Dit oogde als een mooi kwalitatief scherm en toch weer wat groter.

Specs:
Responstijd 5 ms
Helderheid 400 cd/m2
Contrastverhouding 3000:1
Beeldschermdiagonaal 24 "
Beeldscherm TFT LCD
Aantal kleuren 16.7 M
Pixelpitch 0.270 mm
Kijkhoek, horizontaal 160 º
Kijkhoek, vertikaal 160 º

Mijn zoektocht op internet en op GOT naar reviews leverde niets op.

Iemand ervaringen met acer TFT's? en of deze TFT?

Valt met een 24 inch te gamen zonder ghosting?

[ Voor 19% gewijzigd door Johann0r op 06-03-2008 14:09 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb die net gister besteld. Komt volgende week binnen dus dan kan ik een ervaring posten.

• Johann0r
Oke mooizo, ik vond het scherm er wel strak uitzien.

Ben erg benieuwd.

[ Voor 16% gewijzigd door Johann0r op 06-03-2008 15:29 ]

• Johann0r
Die acer is volgens mij niet in hoogte verstelbaar ofwel? en kan je hem ook kantelen?

• TEAMIKKE
  • Niet online
Zou het niet weten. Ik ben ook naar een winkel geweest waar je een aantal naast elkaar had staan. De praktijk bevestigde al snel mijn vooronderzoek dat bepaalde merken/types verschrikkelijk zijn. Daarna gewoon gaan kijken wat me beviel: Acer, Samsung en Dell. Beeldkwaliteit verschilde elkaar niet veel maar een lichte voorsprong voor Dell. Nadat ik de prijzen vergeleken had was het me echter snel duidelijk ;) Acer is snel €100 goedkoper :) En aangezien een webwinkel nog goedkoper kon, heb ik hem daar maar bestelt.
Pivot en hoogte verstellen hecht ik geen waarde aan verder.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Mocht je nog geïnteresseerd zijn ;)

Naast en voor een 15''

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Overig/HPIM3488Large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Overig/HPIM3489Large.jpg

Op bureau

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Overig/HPIM3491Large.jpg

De foto's vertekenen het beeld enigszins maar hij is echt gigantisch. Geen dode pixels. Ook geen verstelbare voet echter. Wel alle nodige accesoires meegeleverd. Scherm ziet er goed en netjes verzorgd uit. Degelijk ook (zwaar!). De randen zijn mooi glimmend zwart en de knoppen voelen solide aan. De powerknop is rustig blauw verlicht en absoluut niet storend.

Qua beeldkwaliteit: Zeer helder scherm en mooie kleuren. Zoals ik al zei vond ik hem iets minder dan de nieuwe serie van HP die op het moment als beste beschouwt worden op dit moment. Zeer weinig last van blacklightbleeding. Bij mijn andere schermen was dit veel erger.
Ook nog geen ghosting gemerkt hoewel ik daar ook niet echt bang voor ben. De resolutie (1920x1200) is echt heel fijn om mee te werken. Enorm veel ruimte en wat mij betreft veel fijnder dan een 22'' waar ik ook regelmatig naar kijk. Je betaalt er natuurlijk ook wel voor.
Mocht je nog meer dingen willen weten vraag me dan maar ;)

Ik heb er iig absoluut geen spijt van :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *"

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.