Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Calendar]Nieuwe functie, iemand beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:32
Sinds vandaag merkte ik op dat bij mijn google calendar er een nieuwe melding stond van "sync with outlook", dit was al langer mogelijk via een iCal-adres, maar welmaar read-only, dus in outlook kon je geen appointments toevoegen/wijzigen/verwijderen.

Heeft er iemand al iets meer hierover? Ikvind voorlopig niets....

Relevant shotje:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/rr61ci.png

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:20

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Toffe functie, even uitproberen!
http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=89955
en het progje downloaden: http://dl.google.com/goog...alendarSync_Installer.exe

Eerste minpuntje is dat ik nu 7 calendars gebruik en hij alleen de primary synct. Ik heb een gedeelde verjaardagskalender met mijn vriendin en nederlandse feestdagen weeknummer, etc. Maar deze synct hij dus allemaal niet met outlook.

[ Voor 37% gewijzigd door LtMarx op 06-03-2008 09:05 ]

• HyperBart
had 'm net gevonden ;)
nieuwspost waard of meuktracker... ga eens zien
Lt. Marx schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:02:
Toffe functie, even uitproberen!
http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=89955
en het progje downloaden: http://dl.google.com/goog...alendarSync_Installer.exe

Eerste minpuntje is dat ik nu 7 calendars gebruik en hij alleen de primary synct. Ik heb een gedeelde verjaardagskalender met mijn vriendin en nederlandse feestdagen weeknummer, etc. Maar deze synct hij dus allemaal niet met outlook.
na je edit ook even een editje: http://googlesystem.blogs...r-sync-for-microsoft.html
By default the synchronization is bi-directional, but you can change this when you install the utility or from the options dialog. The only significant drawback is that you can only synchronize your main Google Calendar, but a future update should remove this limitation.

[ Voor 87% gewijzigd door HyperBart op 06-03-2008 09:09 ]

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:52

kraats

Ik rol

Mooi dat deze functie nu eindelijk eens door Google zelf geleverd wordt. Alleen jammer dat ik 'm eerst al gesyncht had en ik nu allemaal dubbelen heb gekregen :( Daar controleert 'ie blijkbaar niet op. Moet ik weer op zoek naar een ontdubbeltool. De volgende keer gooi ik eerst m'n Google Calendar leeg.

[ Voor 10% gewijzigd door kraats op 06-03-2008 09:21 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• HyperBart
kraats, leg eens even uit ?
was je all geabboneerd via iCal ?

Idd wel heel mooi van google, die calendars invoegtoepassing van sourceforge werkt niet zo goed.

• kraats

kraats

Ik rol

Ik gebruikte SyncMyCal. Maar een gratis programma is natuurlijk altijd prettiger. Nu heb ik echter alle events dubbel staan en ben ik nu druk bezig te ontdubbelen. (1800 items :/ ) Anders lijk ik wel erg druk :)

• HyperBart
Euhm, en hij haalde die binnen in je lokale kalendar van outlook of hoe ?
Anders verwijder je die kalendar toch gewoon ?

Stom wireless heb ik hier geen bereik, anders had ik al lang mijn flaptop er op gehangen en het ook geinstalled

verder: Whow man, hoe druk ben jij :o 1800 appointments, en google cal bestaat nog niet zo lang :o

[ Voor 17% gewijzigd door HyperBart op 06-03-2008 09:49 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Misschien is het handiger om het Google Calendar topic te gebruiken? Bereik je ook meteen meer mensen.

Oei, dat is wel een vereiste voor me. Anders zie ik de calendar van mijn GF niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Tukk op 06-03-2008 09:59 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• HyperBart

• kraats

kraats

Ik rol

HyperBart schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:47:
Euhm, en hij haalde die binnen in je lokale kalendar van outlook of hoe ?
Anders verwijder je die kalendar toch gewoon ?

Stom wireless heb ik hier geen bereik, anders had ik al lang mijn flaptop er op gehangen en het ook geinstalled

verder: Whow man, hoe druk ben jij :o 1800 appointments, en google cal bestaat nog niet zo lang :o
Ik heb mijn werkagenda gesyncht met Google. Dus al mijn appointments van jaren staan in beide agenda's. Alleen zag deze tool niet dat beide appointments aan beide kanten (Outlook en Google) dezelfde waren, dus ze werden nóg een keer er neergezet. Resulterend in veel dubbelen. Nu maar even met een tooltje ontdubbelen en dan nog een keer proberen.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wauw, ideaal dit!
Heb het al zo vaak geprobeerd te realiseren maar het was me nooit naar het zin. Nu zou ik eindelijk mijn gCal (gedeeltelijk) openbaar kunnen maken zodat anderen er een afspraak in kunnen plaatsen. Binnenkort maar eens in verdiepen. :9
Hij staat nu flink te stampen iig, maar dat mag ook wel met +2k items. :D

Nou nog een volgende functie, ik wil m'n Outlook Contacts ook wel synchen met Gmail. Best een ideale backup dan.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik hoop nog altijd dat ze het ook maken voor notes, dan kan ik mijn 3 tools gelijk houden.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Tomsworld schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:33:
Ik hoop nog altijd dat ze het ook maken voor notes, dan kan ik mijn 3 tools gelijk houden.
Ik heb voor mijn notities meestal een afspraak op zondag staan waarin ik in de body mijn notes bijhoudt. Is de makkelijkste weg momenteel volgens mij... :P

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Beekforel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:19:
[...]

Ik heb voor mijn notities meestal een afspraak op zondag staan waarin ik in de body mijn notes bijhoudt. Is de makkelijkste weg momenteel volgens mij... :P
Iets zegt me dat ie met "notes" Lotus Notes bedoelt ;)

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Tukk schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:58:
Misschien is het handiger om het Google Calendar topic te gebruiken? Bereik je ook meteen meer mensen.
[...]
dat topic staat in 'internetproviders en hosting'. Ik zie het verband niet.

d:)b :henk d:)b

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:26

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik met dit topic in NT ook niet :P

Move NT > OSS

Tijd voor een nieuwe sig..

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ideaal programma, alleen krijg ik wel een error als de sync wordt gestart en outlook draait niet. Iemand een idee hoe ik dit fix ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:10
Ik heb het ook heel even gehad. Om twee redenen niet meer. Outlook afspraken geven niet standaard de instelling dat er een sms komt op de default tijd. SMS gebruik ik best vaak omdat ik de lessen uit mijn rooster er in zet en zo vlak voor tijd nog het lokaal binnen krijg.
Ook tweede agenda word niet meegepakt.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

DizzyWeb schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:35:
[...]

Iets zegt me dat ie met "notes" Lotus Notes bedoelt ;)
Idd lotus notes 6.x :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1