SlaveHD's¿¿¿

Pagina: 1
Acties:

• korp_hi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo, ik wil graag met een paar vrienden stuff uitwisselen(data) maar twee ervan hebben een slavela en ik niet¡¡¡ ik balen maar ik kan ze ook nergens kopen... iemand een idee hoe of waar¿¿¿ tankx

Wat zit nou ook alweer de ANY-key?

Verwijderd

Het nadeel van deze removable racks is dat ze NIET onderling compatible zijn. je moet ervoor zorgen dat alle racks identiek zijn. Vraag je vrienden maar waar ze die hebben gekocht.

Oh, bestel deze in ieder geval NIET bij Goedhart Automatisering.

Verwijderd

Poeh, bijna iedereen heeft ze, maar inderdaad zijn er verschillende types. Kijk es in Amsterdam op een PC-dump dag of zo.
(ik geloof Zaterdag 24 feb is de volgende)

Neem dan zo'n slede mee , met of zonder die vriend, en check dat het past.

Overigens, ze heten "Removable harddisk rack IDE"
:P

• korp_hi
  • Niet online
okee bedankt, maar A'dam is een beetje ver. Maar bij mij in de buurt is er ook een, 25 feb Apeldoorn, maar ik moet dus uit kijken of ik dezelfde type koop. okee dat moet te doen zijn. overgens dat iedereem ze heeft valt natuurlijk ook mee, ik heb wel wat zooi maar net geen "Removable harddisk rack IDE". nouw ja iedergeval weet ik nu al veel meer, TANKX, maar hoe duur is zo'n gientje eigenlijk? 10á20 pieken? of meer?

Verwijderd

die plastic dingen zijn waardeloos om huidige harddisks te kunnen koelen.

Ik heb eentje met metalen binnenwerk en 2 40mm ventilatoren, was fl 125.

Ik schat dat je goede krijgt vanaf fl 60 of zo, en de allerbeste zijn waarschijnlijk die Promise SuperSwap dingen voor hun raid5 controllers, kosten ca 300,- per stuk denk ik...

Verwijderd

Normaal tussen de 30 en 50 piek

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 16:42

skabouter

Skabouter

Yo dude(8-), wil ook een la!!!:p
kan ik ook stuff pompen B-),
wil wel een grote disk erin hebben wat kost z'n ding nu precies¿¿¿¿¿

[ Dislect ]

• korp_hi
  • Niet online
okee, ik zie al wel dat het dus een veel beter optie is dan een USBzipdisk ofzo. ook sneller *D het kost alleen een IDE master/slave setting maar dat is geen probleem altijd 1 vrij tekrijgen is een server of zo... de HD is er al nu ik nog een slot en ik ben binnen en een 1á2 GB schijf heeft iedereen wel,dat heb ik wel :) okee ik ga dus lekker snukkelbeurzen en hoop suckes tehebben 8-) Mzzl

Verwijderd

Veel plezier Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//smoking.gif
Pagina: 1