LOTR Battle for Middle Earth - Elven weer scheiden

Pagina: 1
Acties:

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
In LOTR Battle for Middle Earth kun je twee groepen elven bij elkaar brengen. De achterste linie hanteert dan pijl en boog, de voorste linie het zwaard.

Maar hoe splits je die gasten weer zodat het weer twee groepen met enkel pijl en boog wordt?

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51
Heb je de laatste patch?? Dacht dat het in een patch zat, zo niet, dan is het pech, en kan het niet :( .

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08

MsG

Forumzwerver

Bij de evil side wordt dit gewoon 1 blijvend groepje, en kan je ze niet meer uit elkaar halen. Het idee is ook dat je ze dan merged.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
Gebruik geen enkele patch :p. Tja je kunt hetzelfde doen met gondor eenheden maar idd ze zijn dus gewoon niet uit elkaar te halen. Op zich geen probleem...

Torenwachters en boogschutters van Gondor maken een mooie eenheid :).

Verwijderd

Jij bedoeld deel I van het spel waarbij je kunt mergen?

Als je met het kwaad speeld lever je de (verminkte) groep in bij het slachthuis anders offer je ze op en maak je een nieuwe groep aan. Zo lang leven je units nu ook weer niet, mits...

Waarom niet 5 van die merged legers afsturen op je vijand. het zijn dus meer mannetjes in een batallion en die leven dus ook langer. Ik zou daar gebruik van maken. Laat maar lopen en de truuc is om je rallypoint in de basis van de vijand te zetten en gewoon als een gek gaan bouwen ;)
Terwijl jij een groot siege leger aan het bouwen bent :)

Deel II is echt beter in mijn ogen. Ik heb er al een mod voor gemaakt voor de clan waarin ze lekker brutaal zijn en al meteen komen aanvallen :Y

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 05:01 ]