Toon posts:

processor dood, waarom!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he mensen,
ik heb laatst een systeem in elkaar gezet met een msi k7t pro 2 mobo, duron 700 en hercules mx. nu was ik windows aan het installeren en op een gegeven moment hangt ie. opstarten heeft ie daarna niet meer gedaan. inmiddels ben ik erachter dat de processor kapot is, maar hoe kan dit gebeurd zijn. ik heb genoeg arctic silver gebruikt en een standaard coolermaster dp5-6h51. de temps bleven in de bios in de lage dertigers. nu is mijn vraag: kan ik gewoon pech gehad hebben en een brakke cpu getroffen hebben of heb ik iets verkeerd gedaan?
ik zie uit naar jullie reacties:)

Verwijderd

wat was de temp van je duron toenie het nog deed :) ?

Verwijderd

Topicstarter
30-31 graden. dat heb ik toen ff aan zitten kijken en toen ben ik windows gaan installeren

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06

Gamer

Electrified

stroomstoring ?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
niet dat ik weet. ik was windows gewoon aan het installeren en toen ging ie de mist in

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik zou zeggen buig volgende keer altijd even je temperatuursensor onder je socket wat omhoog, die moet de CPU goed raken.
Anders warmt dat ding misschien wel verschrikkelijk op terwijl jij de temperatuur van de lucht onder de CPU aan het meten bent. Heel vervelend is dat, soms worden die borden afgeleverd terwijl de sensor niet goed gebogen staat.
Even opletten dus.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
ok dank je, ik zal er op letten
Pagina: 1