Nu zat ik vanmiddag tijdens school te denken......... Want had vanmorgen gelezen dat artic silver uit puur zilver bestaat. Nou is mij vraag kan je artic ook gebruiken als zilver verf????? Ik heb nu met potlood gedaan.;)
Werkt niet Artic Silver heeft de fijne eigenschap om (bijna) geen stroom te geleiden ...
I think therefor I am ... I think
Verwijderd
Op vrijdag 16 februari 2001 21:02 schreef Ordilogicus het volgende:
Werkt niet Artic Silver heeft ...
Mensen het is niet Artic maar ArCtic SilverOp vrijdag 16 februari 2001 21:01 schreef O.D.Smolik het volgende:
artic silver...
Danku.
Zie ook hier:
(sorry voor evt modem gebruikers)Owja en dat unlocken gaat niet werken!
Verwijderd
Beetje duur grapje je kast met arctic silver verfen.
kan je beter een spuitbus verf halen bij Halfords is stukken goedkoper.
Voor 30,- heb je lak + verf.
30,- heb je niet eens 6,5 gram Arctic
kan je beter een spuitbus verf halen bij Halfords is stukken goedkoper.
Voor 30,- heb je lak + verf.
30,- heb je niet eens 6,5 gram Arctic
Zo goed.......Op vrijdag 16 februari 2001 21:01 schreef O.D.Smolik het volgende:
Nu zat ik vanmiddag tijdens school te denken......... Want had vanmorgen gelezen dat artic silver uit puur zilver bestaat. Nou is mij vraag kan je arCtic ook gebruiken als zilver verf????? Ik heb nu met potlood gedaan.;)
GecondoleerdOp vrijdag 16 februari 2001 21:05 schreef jordyb het volgende:
Sorry ik ben er niet helemaal bij.
Dat komt omdat er een familie lid vanochtend is overleden.
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Dank je wel!Op vrijdag 16 februari 2001 21:07 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Arctic Silver geleidt idd bijna geen stroom.
Je hebt wel van die speciale zilverlijm, voor autoruitverwarming (galgjewoord:P), en die geleidt wel...
Je hebt wel van die speciale zilverlijm, voor autoruitverwarming (galgjewoord:P), en die geleidt wel...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Gecondoleerd man.Op vrijdag 16 februari 2001 21:05 schreef jordyb het volgende:
Woensdag is mijn oma overleden, morgen begrafenis van
Op vrijdag 16 februari 2001 21:05 schreef jordyb het volgende:
Sterkte allebei, dat soort dingen is altijd vervelend...Op vrijdag 16 februari 2001 21:47 schreef Phreak het volgende:
[..]
Gecondoleerd man.
Woensdag is mijn oma overleden, morgen begrafenis van
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ik weet niet wat gecondoleerd wil zeggen (zal wel zo'n Nederlandse vorm zijn ) .
Maar toch voor beide m'n medeleven , iemand verliezen is erg en doet pijn . Een goede vriendin van ons is 3 jaar geleden gestorven door overdosis insuline . echt jammer , was een fantastisch persoon .
Maar toch voor beide m'n medeleven , iemand verliezen is erg en doet pijn . Een goede vriendin van ons is 3 jaar geleden gestorven door overdosis insuline . echt jammer , was een fantastisch persoon .
Op vrijdag 16 februari 2001 21:56 schreef iFc-Freaky het volgende:
Condoleerd Phreak
Condoleerd JordyB
Thanks man.. means a lot.Op vrijdag 16 februari 2001 22:03 schreef SaURoN het volgende:
Condoleerd Phreak![]()
Condoleerd JordyB
Sterkte in deze tijd.
edit:
En alle anderen natuurlijk!
En alle anderen natuurlijk!
Verwijderd
gecondoleerd JordyB&Phreak
ik heb een maand geleden mijn broer verloren (16), ik weet dus hoe het voelt, veel sterkte. Ik wil graag ook nog vrienden en familie van "irrelevant" condoleren. Dat wilde ik al doen, maar ik heb het tot nu toe nog niet voor elkaar gekregen over dit onderwerp iets zinnigs te typen op het forum.
ik heb een maand geleden mijn broer verloren (16), ik weet dus hoe het voelt, veel sterkte. Ik wil graag ook nog vrienden en familie van "irrelevant" condoleren. Dat wilde ik al doen, maar ik heb het tot nu toe nog niet voor elkaar gekregen over dit onderwerp iets zinnigs te typen op het forum.
Sterkte.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik zou geen artic silver gebruiken om te unlocken. heb hjet zelf niet, maar denk niet dat het goed stroom geleid, want dan zou het ook kortstluiting op je mainbord kunnen veroorzaken als je knoei...
ALS het al stroom zou geleiden, had je er nog weinig aan, want je veegt het er ook zo weer af. Dat autoruitenspul is prima, heb ik ook. wel ff duur, dus misschien kun je samendoen met iemand (ik vind 3 tientjes voor een busje wat je in 1x volspuugt best veel), maar het resultaat mag er zijn! (Zelfde geldt voor Arctic silver trouwens
)
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Iedereen bedankt voor het medeleven!!
oja real_raichu70=
Gecondoleerd is net zoiets als gefeliciteerd op een verjaardag.
gefeliciteerd = verjaardag
gecondoleerd = overleiding van iemand.
Het wil soort medeleiden tonen.
Ik denk dat ik het zo wel goed heb uitgelegd.
Nogmaals iedereen bedankt!
oja real_raichu70=
Gecondoleerd is net zoiets als gefeliciteerd op een verjaardag.
gefeliciteerd = verjaardag
gecondoleerd = overleiding van iemand.
Het wil soort medeleiden tonen.
Ik denk dat ik het zo wel goed heb uitgelegd.
Nogmaals iedereen bedankt!
waarom zou je het met arctic silver doen, als het gewoon met potlood kan ???
Verder wilde ik ook nog iedereen die een naaste heeft verloren condoleren, en alle sterkte wensen die ze nodig hebben in zo'n klote tijd.
Verder wilde ik ook nog iedereen die een naaste heeft verloren condoleren, en alle sterkte wensen die ze nodig hebben in zo'n klote tijd.
Geen inspiratie
Verwijderd
Jij ook in AustralieOp zaterdag 17 februari 2001 08:41 schreef schumacher het volgende:
Veel sterkte in de komende tijd
Verwijderd
Nee joh... mika moet weer gaan winnen, desalniettemin veel sterkte komende wekenOp zaterdag 17 februari 2001 08:43 schreef jordyb het volgende:
[..]
Jij ook in Australie
Pagina: 1