Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe zet ik de auto correctie aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik de auto correctie aan in Word 2003.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

f1 al geprobeert ?

goeie score ... 4 topics op je eerste dag 2 op slot

welkom op got

[ Voor 67% gewijzigd door Fish op 05-03-2008 22:15 ]

Iperf

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

We mogen hier geen RTFM zeggen, maar het ligt toch wel erg op het puntje van de tong...

Extra > Autocorrect opties. Waar dacht je dan dat het zit? :?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me rot gezocht maar het niet kunnen vinden! Denk da ik er gewoon overheen heb gekeeken.
Ok, ik heb bij opties geken en alles stond goed ingestelt voorzover ik weet maar hij rekent nogsteeds alles goed :S

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 22:18 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:15:
Ik heb me rot gezocht maar het niet kunnen vinden! Denk da ik er gewoon overheen heb gekeeken.
Vriendelijk bedoelde tip: lees Het algemeen beleid. Er wordt namelijk wel wat meer van een topic en topicstarter verwacht :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ok, ik heb bij opties geken en alles stond goed ingestelt voorzover ik weet maar hij rekent nogsteeds alles goed :S
Dan heb je niet eens de zoekfunctie gebruikt van Word... dan heb je `m toch echt zo gevonden.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoezo "rekent" hij alles goed? Autocorrect is het aanpassen van tikfouten als "fuoten", geen spelling of grammaticacheck. Wees duidelijk in je vraag en probeer eerst zelf dingen uit.

Verwijderd

Topicstarter
Met ''rekent'' bedoel ik nix met getallen maar ook al typ ik ''isdnflsjnbdf'' hij geeft geen rode streepjes er onder aan en als ik ''fuoten'' typ geeft hij ook helemaal nix aan.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:28:
Met ''rekent'' bedoel ik nix met getallen maar ook al typ ik ''isdnflsjnbdf'' hij geeft geen rode streepjes er onder aan en als ik ''fuoten'' typ geeft hij ook helemaal nix aan.
Dan zoek je dus helemaal geen autocorrect, maar spellingscontrole. Extra > Opties en spellingscontrole aanzetten. Dit is wel heel erg standaard, begin eens met dingen uit te proberen?

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 05-03-2008 23:14 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Met degenen hierboven.
Lees de manual en lees voor je op een forum gaat posten de Registratievoorwaarden / korte FAQ.

Maar kijk vooral ook naar de slotjes op je andere topics van vandaag en het bericht wat je zojuist hebt ontvangen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Lustucru op 06-03-2008 00:41 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.